
Renault je predstavio crossover Koleos druge generacije. Reč je o tehnološkom blizancu Nissan X-Traila, klasu većem od Kadjara.
Dugačak 467 cm (tri više od X-Traila, 29,5 od Qashqaija i 22,5 od Kadjara) i međuosovinskog rastojanja 271 cm, najprostraniji je među sličnima, do 470 cm. Tehnologija iz Nissan Qashqaija i X-Traila, obogaćena opremom i sigurnosnim elementima Espacea i Talismana, uz naglašenu funkcionalnost i komfor, čini se dobitnom kombinacijom.

Na korporativnoj platformi CMF, sa povoljnim odnosom snage i mase motora, ima nevelikih 1,5 do 1,6 tona. Dizelaš 1.6 dCi sa 130KS i 320 Nm biraće 90 posto naših kupaca, jer daje korektan temperament (188 km/h, 10,5 s), uz deklarisanu potrošnju od 4,91 l/100 km. Trećina će birati opciju 4×4, sa ili bez automatskog menjača. Preostalih 10 posto ciljaće bi-turbo sa 160KS i 380 Nm, isključivo sa 4×4.

Carlos Ghosn, šef francusko-japanskog koncerna, novim Renault Koleosom igra na sigurno, jer je dokazano dobar koncept Nissan X-Traila privlačnije zapakovao i bolje opremio, a cena bi mogla biti nešto niža (kao kod Kadjara). Za dalekoistočna tržišta će se proizvoditi u Kini, a za ostala u Južnoj Koreji. Prvi se očekuju početkom 2017.
Izvor: Automobili.ba
Foto: Renault
Zaista moćno izgleda novi Koleos. Baš u skladu sa imenom.
Jel ono neko pominjao Kodijaka :)
Renaultima hronicno fale jaci dizel motori a ovom Koleosu bi tako dobro legao jedan dCi sa 460-500NM.I valjda ce Koleos biti zadnji od novih modela tipa suv..Smorili su vise.
"Dugačak 467 cm ... međuosovinskog rastojanja 271 cm, najprostraniji je među sličnima, do 470 cm"
Ima kažu neka nova neka skooooouda, sa wb 2791 mm i dužinom 4697 mm ...
"Poješće" ga (i) komforom :)
Kodijak, će biti pogodniji za selo, a ovaj perfektni Koleos za grad :)
Ne mogu u ruralnim područjima da shvate estetiku i kvalitet. Ako nešto na oko ne izgleda grubo i ružno, da zahteva zamazane mehaničare, nije to onda to :)
Da, tačno, kakva je ponuda motora za Koleos, on nema bilo šta dovoljno potentno da bi se na njega priključio i plug :)
Skooooouda će biti u stanju da vuče i troosovinske kamione kao priključna vozila, a Koleos samo bicikle ...
Podseca me zadnji deo na Q7 novi. Nekako tup i prav.
3 koraka ispred starog, totalno neprimetnog auta koga je progutalo vreme i pre pocetka prodaje..
@Renault Ljudi Koleosu, Espaceu i Talismanu teba 2.0 dizelas sa 180 i 210 ks (otprilike), ovako pravite dlicne automobile sa hronicno preslabi motorima.
Kontam da ako se Kaskai, sa manje prostora na zadnjoj klupi i u 1.5 dci izvedbi proda u vise ili (barem u isto tolikom broju) komada nego bilo koji konkurent u EU u svim svojim varijantama, mislim da ce ta cinjenica o prtljazniku i prostoru na zadnjoj klupi biti jednako znacajna za prodaju ovog auta, kao uostalom i snaga motora od 1.6 litara.Mislim da je svaki automobil koji ima ispod 12 sekundi do 100 i moze da razvije do 170 na sat sasvim dovoljan za prvi i jedini auto.Sa druge strane, mislim da ovaj nije ni pravljen za neki bum u Evropi, vec sta uhvati, a da je namenjen prvenstveno aziji, Australiji, bliskom istoku i sl.trzistima gde ce mu osnovna motorizacija biti 2.5 l iz Nissana i cvt transmisija koju niko na planeti ne voli kada su testovi u pitanju i svi je pljuju, medjutim ocigledno je da je kupci obozavaju.
Fali mu 1.6 ili 2.0 turbo benzinac, kao i 2.0 dizel
Da li iko zna u vezi Kadjara, ako je on radjen na platformi Kaskaia, koji je zvanicno krosover, tj podignut auto C segmenta, kako je onda Kadjar SUV ?
Pa ko moze da ti to kaze.Krosoveri su nastali podizanjem automobila i dodavanjem sminkerske zastite na takve automobile.Imali su isti pogon kao i automobili od kojih su nastali a uglavnom i isti oblik.Takvi su bili Rover Stritvajs, Polo kros i na primer Sandero stepvej.Senik konkvest je bio prvi MPV krosover, pa zatim 500l treking, pa Kaptur je i mali MPV i krosover, 2008 je zamenio karavana 207, ali je istovremeno i karavan i krosover.E sad, Kaskai je nastao kao netipican pokusaj da se konkurise Golfu, jer je oblikom podsecao na SUV, a obzirom da je 4x4 bio opcija on je u sustini bio komotan auto c segmenta sa povisenim klirensom i prednjim pogonom.Ali sa 4x4 on nije klasican terenac ali jeste mali suv.Daster isto. Da se pravi samo sa prednjim pogonom bio bi cist krosover, samo sa integralnim cist suv, a ovako zavisi koji pazaris.Segmenti su po meni glupost.Kod kupca koji se ne bavi forumima i blogovima, uglavnom je budzet presudan.Otprilike, imam 15 soma i treba mi auto za porodicu.Biram cesto izmedju slicnih a drugih brendova, ili potpuno razlicitih a istog brenda, ili konacno biram sta je za mene i moju porodicu najbolje.Svako od nas ima svoje segmente i uglavnom je dizajn vrlo vazan, zatim viseupotrebljivost i sl. Da li je b,ili c koga briga.Za Kadjar bih rekao ako je sa prednjim pogonom krosover, a ako je integralni svakako SUV.
Taj RenoL je imao jos davno Clia V6 koji je pravio dar mar, kao i gti verzije krajem 80-ih. Reno je najvise izgubio kod nas na glasu pocetkom 90ih i pojave 1.9dci motora sa 120 konja, jer su te uvezene mazge ovde riknjavale samo tako, prejahane sa 500k, a ovde im nas buckuris od goriva ne prija.
Ali recimo VW je sa onim 1.9 tdi motorom koji je maltene nepoderiv, objasnio sta i kako. Koliko god da ih ne volim, svaki majstor hvali taj motor.
Alfista
Apsolutno si u pravu.Nije mi jasan Renault kad si ti jaci dCi u pitanju.Ako se ne varam Mercedes je vec izbacio 2.0 dizel