home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Neko veće iznenađenje je izostalo, pre svega jer su se slike restilizovanog Golfa VII pojavile i pre današnje zvanične premijere, a i zbog jednostavne činjenice da vizuelne promene u odnosu na dosadašnju verziju uopšte nisu velike.

Aktuelna, sedma generacija Golfa je inače predstavljena 2012. godine, a ova najnovija modernizacija uz manje estetsko osveženje donosi i nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču.

Obnovljeni Golf VII dakle dolazi sa manjim vizuelnim promenama koje između ostalog podrazumevaju blago revidirane branike, hromiranu lajsnu za donji deo grila, doterana prednja LED svetla, full-LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova i izduvnih cevi, kao i par novih boja.


Izmena ima i u unutrašnjosti, u vidu opcionog 12.3-inčnog digitalnog kokpita i Discover Pro infotainment sistema sa 9.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kontrolom gestovima.

Golf VII će moći da se naruči i sa Traffic Jam Assist funkcijom koja omogućava polu-autonomnu vožnju, a tu su i Adaptive Cruise Control ACC, Emergency Assist sistem i Trailer Assist sistem.

Treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, poboljšane vozne osobine, kao i unapređeni komfor.


Novosti ima i u gami motora, pre svega tu je novi 1,5 litarski TSI Evo benzinac sa 110 kW/150KS i 250 Nm. Motor raspolaže i sa sistemom deaktivacije cilindara, prosečna potrošnja goriva je 4,9 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 110 grama po km. Tu je i njegova BlueMotion verzija sa 96 kW/130KS i 200 Nm, čija potrošnja je 4,6 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 104 g/km.


Pojačan je i Golf GTI, pa sada bazna verzija umesto 220KS ima 230KS, a GTI Performance varijanta razvija 245KS.


Takođe, ponuđen je i potpuno novi sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom koji će zameniti dosadašnji šestostepeni DSG.

U gami ostaje i hibridni Golf GTE, dok će unapređena verzija električnog e-Golfa biti predstavljena na predstojećem sajmu automobila u Los Anđelesu pa konkretni detalji tek slede. Ipak, po ranijim najavama e-Golf će dobiti nove litijum-jonske baterije od 38.5 kWh i dužu autonomiju koja će iznositi 300 km.

Na kraju, ranije najave kažu da će i studija R400 biti ponuđena u maloj seriji (i to sa 2,0 litarskim turbo agregatom sa 420KS i 4x4 pogonom). 

Golf VII facelift će u Nemačkoj moći da se naruči još krajem ovog meseca, s tim što će se kod dilera naći u februaru/martu sledeće godine. 

Cena bazne verzije sa 1,2 litarskim benzincem sa 85KS i manuelnim petostepenim menjačem na nemačkom tržištu ostaje nepromenjena, što znači da tamo košta 17.850 evra.

Prvi Golf je inače predstavljen još pre 42 godine, pri čemu se u vesti navodi da je tokom tog perioda nemačka marka u proseku prodavala jedan Golf svakih 40 sekundi. Takođe, do kraja 2015. godine Volkswagen je širom sveta ukupno isporučio 32.590.025 Golfova

Ivan Mitić – Autoblog.rs










čitanja : 4723



Komentari

kad cemo da vidimo slike facelift modela?

Autor mile antena 10 Nov 2016, 14:44

@mile
Ti i od facelift modela zelis nov model ? ;)

Autor dusan 10 Nov 2016, 17:01

@dusan,
ja cekam na dizajnerski "nov" golf zadnjih 20 godina. izgleda da cu se nacekati i narednih 20 godina
a od facelift modela ocekujem vece dizajnerske promene od "hromirana lajsna za donji deo grila"

Autor mile antena 10 Nov 2016, 17:19

Ovo nije facelift, ovo je farovi-lift .

Autor MilosVa 10 Nov 2016, 17:23

Realno više promjena i nije trebalo kad je auto u svakom pogledu bio na svom mjestu.
Generalno , kad je dizajn na početku dobar , kasnije nema potrebe za većim izmjenama.

Autor Đorđe 10 Nov 2016, 17:59

mile antena
Ti to meračiš Golfa da kupiš ? :)

Autor P1 10 Nov 2016, 18:07

@Đorđe
Ne bih se složio sa tobom. Najj primjer je mazda 6, prije restajlinga je bila super, a poslije restajlinga su je napravili još boljom mnogo. Uvijek ima mjesta za promjene samo je pitanje ima li volje,ili znanja.

Autor Japanac u srcu 10 Nov 2016, 18:16

Japanac , pa i ovaj Golf sad još bolji...

Autor Đorđe 10 Nov 2016, 18:39

Svakako bolje od fejslifta oktavije. Zar osnovni motor nije sad 90ks? Inače, ova žuta mu je baš sela :)

Autor rasa 10 Nov 2016, 19:22

U sustini branik kod gti-a i r dizajna ili je ono prava r vezija, je ustvari branik od clubsport verzije, eto ti fejslifta lagano odradjenog :D svjetla malo doradjenja, a sta reci za branik i one jadne rorice od gti-a, tuga jedna kolk oto izgleda jadno i nekvalitetno, da je bar ko u r verzije ili slicno.

Autor Vlado 10 Nov 2016, 19:58

WoW

Autor Ceks 10 Nov 2016, 20:14

@P1,
jedino ako ga toyota pocne proizvoditi :)))

Autor mile antena 10 Nov 2016, 20:22

Dobar je.

Autor MV 10 Nov 2016, 22:41