
Nissan je, naravno uz odobrenje i uz saradnju centrale iz Pariza, japanski crossover srednje klase X-Trail opremio turbo-dizelašem 2.0 dCi, sa 177KS i 380 Nm.
To su već ozbiljni podaci. Najveća brzina je povećana na 204 km/h, uz ubrzanje 0-100 km/h skraćeno na 9,4 sekunde. Budući da se oprema i pogonom 4x4, deklarisani prosek potrošnje goriva je povećan na 5,8 l/100 km.
Ovaj paket je dostupan i uz kontinuirani automatski menjač CVT, koji doprinosi komforu i lakoći vožnje, ali osetno pogoršava performanse (10 sekundi, 196 km/h) i potrošnju povećava na 6,1 l/100 km.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: Nissan
Naravno,ne moze nista japanski Renault bez odobrenje starijeg brata Renaulta.Nego,nije mi jasan ovaj 2.0 dCi,odaklen je on sad isplivao,stari 2.0 dCi imalo su 170KS I 380NM I 180KS I 400NM.Nesto tu ne stima
..
Renault Terminator
Reno i Nisan su alijansa, niko nema većinsku većinu među njima...
Kao Mercedes i Chrysler šo su bili.
Gledao sam ovaj X-Trail u nekoj plavkastoj boji i bež enterijerom, baš je prostran auto. Unutra mnogo bolje izgleda uživo nego na slikama.
Poz
RT
Zar nema verzija sa 175 i 180 konja?
http://www.cars-data.com/en/renault-laguna-coupe-2008/2172
NemanjaBB
Evo imas i ovu verziju od 172.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=146157
Sa 173.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=158059
Sa 175.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=160270
Sa 178.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=173041
Sa 180.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=190168
2.0 dCi imas jos sa 130,150 I 160 konja.
I evo sad ovaj od 177 konja za koji prvi put cujem,zato mi je i cudno iz koje je on price.
Ja sam mislio da je 2.0 dci "ekološki nepoćudan", da ne prolazi EURO 6 standarde i da se zauvek "upokojio".
Ako je ovo njegov "povratak", super, drago mi je čuti, jer je za ove 4WD verzije svakako poželjan.
Moron
Ako ispunjava Euro 6 to je to.Ali mi je cudno na koji nacin se "vraca" na trziste.Da nema nikakvog saopstenja samog Renaulta o "novom" motoru koji ispunjava Euro 6,vec odmah u X-Trail I gotovo.Nije mi jasan ovaj tekst,mnogo nelegocnosti.
Ako je ovo istina,znaci da je Renault odusato od Mercedesovog 2.0 cdi sto je naravno odlicno.
Renault Terminator
Na reči "Nissan X-Trail 2.0 dCi 2017" Google "izbacuje" niz svežih i sličnih (šturih) tekstova. Ako ja dobro razumem, možda bude i 2.0 DCI sa 190 ks. Verovatno je ovih 177 "stišano" zbog CVT-a.
"JEbo" ih CVT :)
Moron
Super,znaci taj motor vidimo uskoro i Talismanu I ostalim modelima.Mene samo iznenadjuje sto se sam Renault nije oglasio povodom uvodjenja novog 2.0 dCi motora u gamu ,za sada Nissana kasnije I Renaulta.
Obicno se proizvodjaci hvale kada unaprede ili razviju novi motor,to je i Renault ranije radio.A sad bum,X-Trail sa 2.0 dCi motorom...Neobicno.
Velike su sanse da ni od Mercedesovog benzinca 2.0 u Meganu RS nema nista.Saznacemo i to ubrzo.Drago mi je sto se vratio 2.0 dCi vise nego ista,vrhunski motor,bravo za Renault.Sa Meckinim motorom bi prosli kao sto je Peugeot sa BMW-om.Ljudi u Renaultu su to shvatili,uzdaj se use I u svoje kljuse,vazda bilo.Onaj mali Ghosn zna sta radi...
2.0dCi M9R u Renaultu je izbačen zbog mahnitog ganjanja CO2 norme tj. da budu najmanji proizvođači istog , iako po meni u silu ,nepotrebno.
Taj motor je nastavio da živi u Renaultovom privrednom programu u svojoj inačici M9T tj.2.3dCi , tako da čisto sumnjam da će se 2.0dCi ubacivati u putnički program
Reno je skontao da mali turbasi lako zadovoljavaju norme pri malim opterecenjima, ali u realnim uslovima su gori od velikih, pa su najavili povratak velikih turbo motora kako bi zadovoljili nove standarde koji vaze za sve uslove eksploatacije. Negde se pojavilo fa sad spremaju cak i tri litre 6'ak sa hibridnom asistencijom,ali sad ne mogu da nadjem to.Uglavnom pocela je prodaja i Koleosa u Koreji sa ovim motorom, koji je sada valjda podesen za nove standarde emisije.