
Kompanija Toyota je potrošila 90 miliona evra kako bi unapredila svoj supermini, popularni model Yaris.
Iz Toyote poručuju da se ne radi o običnom faceliftu, nego da je Yaris doživeo velike promene eksterijera i unutrašnjosti. Kozmetičke promene čine da automobil izgleda veći nego ranije, ali su dimenzije u stvari ostale iste. Taj utisak automobil ostavlja zbog veće rešetke hladnjaka i znatno širih zadnjih svetala, kao i drugačije bočne linije.

Redizajnirani su i branici, a automobil je dobio i nove alu točkove od 15 i 16 inča, kao i uže farove opciono dostupne s LED dnevnim svetlima. U paletu su dodate i dve nove boje, a to su Tokyo crvena i Hydro plava boja.

Unutrašnjost je takođe doživela promene, tako da je sada dostupno više opreme i boja. Jedna od najznačajnijih promena je novi 4,2-inčni ekran u boji, a primećuju se i ventilacijski otvori u obliku propelera, plavo osvetljenje instrument table, modifikovana dugmad i poboljšana centralna konzola.

Tu su i sistemi za autonomno kočenje, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova i sistem koji upozorava vozača na napuštanje trake.

Kada je reč o gami motora, 1,33 litarski motor je "penzionisan", a zamenio ga je potpuno novi 1,5 litarski četvorocilindrični atmosferski motor koji razvija 111KS i 136 Nm obrtnog momenta.
Ovaj motor omogućava automobilu da ubrza od 0 do 100 km/h za 11 sekundi, što je za 0,8 sekundi manje u odnosu na prethodnika. Takođe, potrošnja je smanjena za 12 posto.
Novi motor je snažniji, štedljiviji i tiši od prethodnog. El. servo upravljač je takođe poboljšan tako da je reakcija brža i preciznija.
Najsnažnija verzija će uz slabije biti predstavljena u martu na Sajmu automobila u Ženevi. Trovratni sportski model će imati 210KS.
Izvor: Klix.ba
Foto: Toyota
Novi Yaris visokih performansi
Na predstojećem salonu automobila u Ženevi (Geneva International Motor Show 2017), od 9. do 19. marta, Toyota će pokazati novu verziju Yarisa visokih performansi.

Zajedno sa novim WRC-om, koji je debitovao u Monte Karlu 19. januara, nova sportska verzija ilustruje dinamiku Yaris linije.
Baziran na karoseriji sa troja vrata i opremljen snažnim motorom sa više od 210KS (po DIN), novi Yaris visokih performansi čini vezu između Yaris WRC i linije ostalih verzija ovog modela.

Istovremeno, cela Yaris postava će imati koristi od sličnih izmena u dizajnu – dobija novi prednji izgled, novi stil zadnjeg dela i modernizovanu unutrašnjost.
Osim estetskih razloga, mnoge tehničke modifikacije su primenjene u cilju poboljšanja ukupne udobnosti i rukovanja automobilom.
Nova verzija će osvežiti celu Yaris postavu ali učiniti i da Yaris Hybrid bude još snažniji.
Hyibrid je i dalje jedinstvena ponuda u B segmentu i čini više od 40% celokupne prodaje Yarisa u Evropi.
Izvor: Toyota.rs
Moram da priznam da mi je veoma, veoma lep.
Očekivao samo malo bolje perfomanse od ovog 1,5 motora, Ipak je to 111 ks. I 11 sekundi "do stotke".
Sa druge strane, ubrzanje mu je čak i bolje nego kod balena turbo sa 111 ks, kome treba 11,4.
Prokleta ekologija.
Na žalost, yaris je i do sada imao "divlje cene", a sa ovim motorom će cenom da ušije C segment.