
Kao što su i najavljivali, u Land Roveru su pripremili novi Range Rover model u SUV-coupe formi, i to kao odgovor na slične modele iz BMW-a i Mercedesa.
Njegovo ime će biti Range Rover Velar (što je naziv koji su koristili prototipovi prvog Range Rovera krajem šezdesetih godina), dok će promocija za medije biti održana 1. marta. Šira javnost će ga videti nedelju dana kasnije na sajmu automobila u Ženevi.

U pitanju je vozilo koje će se u gami ovog proizvođača smestiti između modela Evoque i Range Rover Sport, a u prodaji će se pojaviti još tokom ove godine.

Po sadašnjim informacijama, Range Rover Velar ima bliske rođačke veze sa Jaguarom F-Pace, sa kojim deli Jaguar Land Rover IQ platformu.

Britanci najavljuju da će ovaj novi model postaviti nove standarde za Range Roverov stajling, enterijer i upravljivost. U vesti se navodi da će Velar između ostalog imati i veliki panoramski krov i InControl Touch Pro infotainment sistem.

Što se motora tiče, u gami će se naći četvorocilindrični i šestocilindrični benzinski i dizel motori, ali i V8 benzinski agregat sa kompresorom za SVR verziju. Takođe, pominje se i mogućnost plug-in hybrid verzije kao i električna varijanta.

Sve verzije Velara će imati pogon na sva četiri točka, a proizvodiće se u Solihull fabrici u Velikloj Britaniji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Diariomotor.com

Prelep je!
Bio bi moj prvi izbor u ovoj klasi kvazi SUV kupea sa petoro vrata.
@ Uroš
Ali ovo je ista kocka kao X3, a nikakav SUV-kupe.
A pogotovo nije klasa X6 što su reklamirali, eventualno X4.
@N.N.
Zaboravio sam da naglasim da sam bio ironican. Vise puta sam pisao kako su mi smesni X6 i GLkako vec coupe...
Ovaj RR bas bas izgleda dobro a spada u tu grupu vozila sa malo manje prostora pozadi za vise novca.
Zaista svaki detalj na njemu izgleda SPOT ON.
@ Uroš
Nisam znap što si ranije pisao na poveznice sa Coupeo-SUV klasom ali ovaj model sa njima nema dodirnih točaka. Samo popunjava onu prazninu u ponudi koju Range Rover ima.
Evoque je kao X1
Ovaj kao X3
Sport kao X5
Onako u grubo rečeno.
Ako si gledao linije onda je ovo doslovno F-Pace sa nekim detaljima karakterističnim Range Roveru. Znači više je kutijast nego išta drugo.
Meni je i dalje Stelvio u toj klasi najljepši.
Baš sam gledao test Stelvia 2.0 benzinac 280 KS. Pa sam usporedio sa F-Paceom 3.0 V6 dizel sa 300 KS.
Stelvio 1.2 sekunde na testu brži do 100 km/h. OK, lakši je preko 300 kg, ali imaju istu ponudu prostora u interijeru. Stelvio ima 231 km/ max brzinu, F-Pace 227 km/h. Pri stalnoj brzini od 90 i 100 km/h Stelvio i F-Pace jednako troše iako je F-Pace dizel. Pri 130 i 150 km/h Stelvio manje troši. Pa tko bi onda normalan uzeo F-Pace pored Stelvia? Ranger Rover je druga priča i on je već ime u ovom segmentu.
@N.N.
Sta znam, nisam bas svestan gabarita ali mi ovo deluje eksluzivnije od X3 (ok, ista su klasa verovatno). Mozda da je cenovno blizi X4?
Meni su i F-Pace i Stelvio prelepi. Blagu prednost dajem F-Pace jer ima D stub sto mi vise odgovara kod SUV-ova. Ovako mi Stelvio lici na neki kompakt na steroidima. Sto naravno ne znaci da nije lep.
Teska srca bih ga uzeo pre Jaguara, cisto jer mi je Alfa neostvarena zelja.
Realno ni jedan SUV nema nikakve veze sa kupeom , pa tako ni ovaj RR , riječ kupe kod ovih vozila je samo floskula...
Iako je upravo RR sa Evokom napravio estetski najuspjeliju interpretaciju SUV-a veće cijene i deficitarnog prostora aka "kupe" za razliku od ostalih liftbek kvazimoda...