home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Lamborghini je i zvanično promovisao novu, Performante verziju Huracana, pri čemu je još ranije saopšteno da je ovaj automobil postavio novi rekord za produkcijska vozila na nemačkoj stazi Nirburgring.

Podsećanja radi, Huracan Performante je Nirburgring prešao za 6 minuta i 52.01 sekunde, a za njegovim volanom je bio Lamborghinijev test vozač Marco Mapelli.


Huracan Performante između ostalog odlikuju napredni, aktivni aerodinamički sistem "Aerodinamica Lamborghini Attiva" (ALA), za 40 kg manja težina u odnosu na regularni Huracan, lakši izduvni sistem, brojni elementi od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, kao i pojačani 5,2 litarski atmosferski V10 motor.


To u praksi znači 630KS i 600 Nm, kao i samo 2,9 sekunde do 100 km/h, do 200 km/h za 8,9 sekundi i maksimalnih 325 km/h. Motor je u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok je pogon na zadnje točkove.


Lamborghini će Huracan Performante kupcima ponuditi od leta, i to po ceni koja će u Evropi iznositi 195.040 evra (bez poreza).

Ivan Mitić – Autoblog.rs







čitanja : 2787



Komentari

Perfektan a još više što nijedna performans stvar nije narušila formu , pošto je običaj da se na takve modele forsiraju u silu raznorazni dodaci , koji blago rečeno bacaju na ciganluk.
Jedini minus ovi okrugli topovi , jednostavno odudaraju od svih oštrih linija.

Autor Đorđe 06 Mar 2017, 22:01

Vraga je ovo srusilo rekord 918ice, nazalost... Licno sam ocekivao mnogo vise ali svaka cast ako im svet poveruje.
30ks vise i 40 kg manje ucinise da postane brz kao zmaj? Mozda u bajkama...

Autor Petar 07 Mar 2017, 00:30

Intervju koji je Marco Mapelli dao za Autocar:

http://www.autocar.co.uk/opinion/new-cars/marco-mapelli-his-record-breaking-lamborghini-huracan-performante-lap

Autor auto 07 Mar 2017, 01:17

Niti je Marko Mapeli Stefan Belof, niti je Performante po zakonima fizike mogao da postavi to vreme u jednom krugu. Nije bilo ni za ocekivano da kaze: Da, bili smo sporiji na skoro svakom pravcu i u vecini krivina od 918 i da, nastelovali smo snimak.
Vreme ce, a i uporedni testovi koji predstoje, pokazati da je sve ovo bio samo dobar marketinski trik za sto vecu prodaju ovog automobila...

Autor Petar 07 Mar 2017, 01:32

@Petar
Neki veruju da je brzi od 918 na Ringu. Ne znam kako mogu da veruju. Sta, dodali 30ks k smanjili masu i odjednom katapult? Mnogo vise treba da bi napravio vreme kao sto ima 918. Zato se i ovi iz Porsea ne cimaju puno niti reaguju. Piju pivo i smeju se, jer i sami znaju da vecina ljudi ne veruje u ono, s tim sto i oni znaju da nema sanse jer znaju sta Lamborghini moze. Posto su u grupaciji zajedno, pustili ih neka lazu neki deo naroda, cisto da prodaju sto vise i to je to ;)

Autor dusan 07 Mar 2017, 07:19

dusan https://www.youtube.com/watch?v=zhpbHUPLbKY
Ima tu dosta stvari: 918 je 2013-e bio kao prototip. Huracan ima mnogo bolje gume i aktivni aero. Drugo Ring je na nekim krivinama poboljsan tako da se i tu dobije na vremenu

Autor NoName 07 Mar 2017, 09:59

Nije ovde modifikacija samo manja težina i više ks.
Video postoji, e sad ko ne želi da prihvati činjenice, njegov izbor.
Postade Lambo ozbiljan trkač. :)
@Auto je linkovao intervju sa vozačem, treba pročitati.

Autor P1 07 Mar 2017, 11:07

@P1
Video postoji, dabome... :)

https://youtu.be/9kq3fJmQLok

Autor Petar 07 Mar 2017, 13:19

Petre, šta je sporno ako Lambo, GTR, Viper ili Merc naprave dobar krug na ringu ?
Odma kreću teorije zavere "ma nije moguće" itd.
Ali ako Porše tvrdi da ima krug taj i taj, bez ikakvog dokaza, to je onda relevantno i "sigurno", uverili se fanovi svojim očima ?
To su dvostruki standardi, ili svima ne treba verovati ili treba, a ne kako se kome svidja, pa da probere.
Uostalom, zašto se ne bune drugi, nek dokažu neku mućku, prevaru ili sl.
Što se linka tiče koji si okačio, evo ti jednog isto takvog :
https://www.youtube.com/watch?v=2Yz8cizr6sI
Pa isto se može šegačiti kao na linku koji si postavio.
Video je objavio Lamborghini, zvanični video.
Nije Pera Perić, Kurir i sl.
E sad ako ne treba da verujemo videu, svojim očima i fabrici, daj onda ništa nikom da ne verujemo, što bi drugima verovali ?
Kako GT3 koji je slabiji od Turba pravi bolje vreme ?
Ovde je zlonamerno napisano "30ks vise i 40 kg manje ucinise da postane brz kao zmaj"
kao da je to jedina izmena.
Menja se ogibljenje, aerodinamika itd.
Kao što Porše sprema track verzije 911-ce, tako je i Performante modifikovan i eto rezultata.
Kome se ne svidja, njegovo pravo.
Jeste da je neugodno da auto 0d 195k eur pravi bolje vreme od 918, ali šta je tu je.

Autor P1 07 Mar 2017, 15:56

Prvo, to sto pises su uglavnom gluposti no na to su ovde manje vise svi navikli pa se necu ne znam kako iscudjivati.

Drugo, ti da nesto zaista znas kao sto bi voleo i trudis se da se prikazes kao takav, bilo bi ti jasno da ovakve, "sitne" promene ne mogu ni na stazi kolika je NNirburgring da naprave razliku od 36 sekundi. To je u domenu naucne fantastike, slozice se svako ko je vozio makar na igrici.

Trece, Hurakan GT3, trkacki automobil je prelazio taj krug za oko 6:40 min sto samo po sebi govori koliko je objektivno verovati da serijska verzija bude jednako brza.

Cetvrto, video je ubrzan. Jedan frejm po sekundi, vise nego dovoljno, to je nekih 4-5 posto. Gotovo neprimetno ali evidentno.

Peto, Aventador SV je takodje napravio "zlonamerno" brz krug na nekakvim "eksperimentalnim" Pireli gumama i sta bi posle? Gde je serijski primerak bio i priblizno brz, na kom testu, na kojoj stazi???

Sesto, serijski primerak. Automobili koji se koriste za postavljanje vremena na Nirburgringu su sve samo ne serijski primerci. GTR Nismo, Vajper ACR, Korvete, LFA, 918 takodje a i AMG GTR, koji iako nije bio testiran od strane fabrike no od "nezavisnih" novinara, bio je doteran i nastimovan od strane fabrickog GT3 tima Black Falcon cije se prisustvo vidi na pocetku snimaka kao i prilikom onog obilazenja. A i dobio sam potvrdu od coveka koji je bio na licu mesta. Pagani je otisao toliko daleko da je pre cuvenog uporednog testa sa MC12, Encom, CCXom i Karerom GT angazovao tog istog Marka Basenga da nasteluje Zondu F i tako je nastao Clubsport paket, prvi put javno prikazan na tom testu, za sta takodje postoje dokazi, slike, itd. Uostalom, kad god su oni izlazili na Ring, vozac je bio gore pomenuti.

I za kraj, ono sto je tebi rak rana iz ne znam kog razloga, da ti objasnim razliku zasto vise verujem Porseu nego recimo Dodz Vajperu.
Serijski 918 Spajder je u 95% slucajeva pobedio sve konkurente i na stazi i u trkama ubrzanja. Nije bilo realno da moze da pobedi Kenigseg niti neke tjunirane R35 GTR sa po 1200-1500 ili vise ks. P1, Laferari, ko god, bilo gde... Istina je da su i oni provozali prototip za 6:57 i taj auto verovatno nije mogao tim tempom duze od 30-35km ali ono sto su pokazali potom je vrlo ubedljiv i uverljiv dokaz da Meklaren i Ferari nisu mogli brze, a ne da nisu hteli. Sa svojih 960+ks a ti ubedjujes sebe da je to uradio Lambo sa 640ks. :)
Vajper ACR sa druge strane postavi 13 rekorda, pompa, fama, cudo nevidjeno i sta onda? Laguna Seku predje za 1:28,... Rendi Pobst vozio. Ok. Doticni potom provoza serijski primerak na uporednom testu protiv Z06 i sta kaze rezultat? 1:31,xxx. Jednu sekundu na stazi te duzine mozes da pripises razlici u raznoraznim faktorima, 3 sekunde su vecnost. Plus, uporedi ta dva snimka i videces da je onaj fabricki bio 3-6 milja brzi na svakom pravcu i u skoro svakoj krivini...

E zato im ne verujem. Ni ja, ni svako ko misli svojom glavom. ;)

Autor Petar 07 Mar 2017, 16:54

PS Izgleda da si zaboravio... ;)

"Sada znam koga da pitam, u vezi ovog segmenta. :)

Autor P1 18 Feb 2017, 21:42"

Autor Petar 07 Mar 2017, 16:58

Petar
Ma dobro, svako ima svoje teorije i teoreme, ovo je zvanično i to je to.
Ti se bavi teorijama zavere, razvijaj scenarije, to nisu gluposti...

Autor P1 07 Mar 2017, 17:37

Izgleda fanovi Poršea teško prihvataju činjenice.
Tako je bilo i za GTR, pa Vajper, pa LFA, Merc...
Ali dobro u to ne želim da ulazim.
Drugi nisu osporavali vreme 918-ce, ali sada je već gusto. :)
Izgleda da je slepa ljubav prema Poršeu jača i od činjenica.
To medju sobom se pravdajte i tešite, Huracan performante je novi rekorder, zvanično.
Radical ne računam jer ono nije auto, ono je više formula.

Autor P1 07 Mar 2017, 17:44

Pero,
zasto mislis da su razlike samo u masi i snazi. Ni ti, ni ja nismo videli taj Lambo uzivo, pa da bi sudili kako on nesto moze ili ne moze. Uostalom, bice testova i na drugim stazama pa ako odstupanje bude enormno, tvoja teorija ce imati dokaz. A onaj lik sto je bio na testiranju AMG GTR, jel' ti pricao kako je u povratku sa Ringa, kod Visbadena, video na jednoj poljani helikopter kako leti naopacke i tako kosi detelinu? E, tim helikopterom je pilotirao moj zet, inace veliki ljubitelj Dajmlerovih vozila. Kad je saznao da mu se priblizava ekipa koja je prisustvovala testiranju AMG GTR, odmah je spustio helikopter ispred njih, kako bi mu izneli impresije! Ne lazem, majke mi, pitaj coveka!

Autor Optimus Prime 07 Mar 2017, 22:02

Optimus Prime , kralj si , hahahaha

Autor Đorđe 07 Mar 2017, 22:31

Evo da uporedimo neke stvari. Razlika u sekundama standardne vs track verzije: Aventador LP 700-4 vs LP 750-4 SV: 26s
BMW M4 vs M4 GTS: 23s
Mercedes AMG GT S vs GT R: 25s
Nissan GT-R vs GT-R Nismo: 18s
Huracan LP 610-4 vs Perfomante:36s
Sve razlike u sekundama su u korist track verzija. Znaci 36s razlike mi govori da ovde nesto ne valja. Ili je LP 610-4 "mnogo los" ili su debelo slagali o vremenu o Perfomante-u.

Autor NoName 08 Mar 2017, 00:16

@Petar Sta mislis o ovim razlikama standardnih vs track verzija ?

Autor NoName 08 Mar 2017, 00:34

@NoName Mislim da su razlike vrlo realne, da postoje u vecoj ili manjoj meri i da je mnogo bitnija stvar od vremena na bilo kojoj stazi koliko je taj auto zaista koristan van nje. Recimo, dzaba Vajperu sva ta brzina na stazi kad se u svim verzijama pregreva, kvari svako malo i prosto ne drzi cenu... Zato su ga i ugasili.

Opet, 991 GT3 RS ili 675LT su vrhunac automobilske tehnologije i vozackog uzitka u svakom pogledu. Usavrsene verzije jako dobrih automobila. SLS Black, 599 GTO i 997 GT2 RS takodje, koliko god ih platio, vrede.

S druge strane, mislim da je Porse napravio sjajan posao sa 991RS i 991R. Hrpu automobila prodadose, zaradise lepo a onda izbacise novi GT3 sa manuelnim menjacem i 4.0... Genijalna obmana kupaca. Doduse, prvobitno su najavili i da nema vise manuelnog, pa kad se R pojavio da ce biti 500 komada, a ne 911... Dokle god prave kvalitetne, korisne automobile koji se daju voziti, samo napred sa tim "track" verzijama.

Autor Petar 08 Mar 2017, 01:12

@Petar
Slazem se sa tobom u vecini napisanog. Sta da ti kazem kada neki Amg gt stavljaju ispred 911, a ustvari je amg gt losija kopija 911-ice. Iako nije sporno, po meni izgleda jako dobro...Perfomanse su takodje super, ali 911 je vodja, ostali pozadi. Takodje nije bas obmana sa GT3 sa manuelnim, jer 911 R je napravaljena u ogranicenom broju primeraka, ovde u CH ima nekoliko komada i sve preko 400.000, ima i za 500.000 chf. To ce biti kao GT3 RS 4.0 koja je kao nova kostala 250.000, ovde je vec polovna na oko 360-370.000 chf. A, i gt3 rs 4.0 je bila ogranicena serija. Njima cene samo rastu...Vidjao sam 911R, auto sto se kaze 'izuva' jos kad pomislim kako se vozi ta luda masina...Ovde neki toliko preteruju sa hejtom da je nevera, tipa nekome ovde je Panamera Turismo ova nova 'nikakva' sta su napravili itd. 'Hecbek'. Kakav hecbek, isto dugacka ko obicna, siroka, luksuzna...A, npr CLS shooting brake im je bio vrh. S tim sto se taj CLS SB ne moze ni porediti ni u kakvom pogledu sa Panamerom ST. Nema ovde puno objektivnosti, evo ja volim i vozim Jaguar XF, ali ja ne bezim od toga da je nova 5-ica 99% bolji auto, mozda je i Lexus bolji, svasta toga ima ali po meni je XF stil. Odvajanje od mase. Posto se pominje i Huracan Perfomante, eto ja cu ga videti na sajmu Zeneva u petak pa cu javiti kako izgleda, smeske sa Optimus prime :) pozdrav za njega u svakom slucaju :)

Autor dusan 08 Mar 2017, 09:26

Lamborghini Huracan LP 610-4 Christian Gebhardt 7:28.00

Huracán Performante Marco Mapelli 6:52.01

Nije isti vozač. Uglavnom Huracan Performante je novi rekorder zvanično i to je jedino bitno.

Autor P1 08 Mar 2017, 10:43

P1 Lamborghini Aventador LP 700-4 Horst von Saurma 7:25.00
Aventador LP 750-4 SV Marco Mapelli 6:59.73
Takodje nije isti vozac pa opet nije razlika 36s

Autor NoName 08 Mar 2017, 11:48

@P1
Najbolje ces videti da li je to realno kada bude testiranja izmedju njega i auta iz njegove klase. Kada bude izgubio verujem da ces i dalje tvrditi sto i sad. Tako mnogi tvrde nesto, a posle ih poraze vise njih na testovima :)

Autor dusan 08 Mar 2017, 11:49

NoName
Ko zna koliko bi Mapeli napravio sa standardnim verzijama. Plus vozi track verzije. Pročitaj njegov intervju što je @auto linkovao gore.
U svakom slučaju neki ovde kukaju kad Lexus LFA napravi vreme, Nissan GTR, Dodge Viper ACR, AMG GTR itd.
Sve je to "nemoguće" i mutno. Misle da samo Ferrari i Porše mogu da imaju validne krugove. Da je Ferrari na mestu ovog Lamba, svi bi prihvatili bez sumnje, ovako kiselo groždje.
Ali šta je tu je, Hurakan je zvanično kralj ringa, salute. :)

Autor P1 08 Mar 2017, 13:05

No Name
Kod Lamba razliku dodatno povecavaju aerodinamicki dodaci i izbacivanje prednje vuce. Mnogi rezultati su pokazali da za rekord na Ringu,kad je staza suva, nije neophodan AWD. Cak i kod 918 je pitanje koliko mu je prednji pogon pomagao, tj. u kojo meri je prednji elektromotor doprineo rezultatu. Mozda bi bio jos brzi sa svom snagom na zadnjoj osovini, gde bi elektrasi jos vise potezali benzinjaru. Pogledaj ovo, Zonda, Radical, 599XX, Aventador SV. Svi ispod 7 minuta, svi RWD.
Duca
Hvala, pozdrav tebi i supruzi. 'Ocel` biti prinove uskoro? Mani se auta, nego zalezi malo na mladu danas, daj joj malo po romantici. Jos kad joj das malo RWD, da vidis kako ce biti malih Ducija i Dusanki pred Novu godinu. Nemoj puno oklevati, vreme leti brzinom svetlosti! :)

Autor Optimus Prime 08 Mar 2017, 15:36

Optimus Prime U pravu si za 918. S tim sto 918 ima Rear wheel steering koji isto dosta pomaze u krivinima. E sad ne znam na koju Zondu si mislio da je ispod 7min, znam da Zonda R ima vreme 6:47.5 ali nije "street-legal", kao ni Ferrari 599XX a Aventador SV (LP 750-4) je AWD. Radical je prava masina.

Autor NoName 08 Mar 2017, 18:01

NoName
Nevezano za to da li je "street-legal" ili ne. Jedini izuzetak u toj prici je GTR Nismo, koji svojim mehanickim AWD prkosi RWD-ovcima.

Autor Optimus Prime 08 Mar 2017, 21:22

@Optimus prime
Nece prinove biti jos, polako...Ima vremena da sirimo srpsku decu u zemlji satova i cokolade :D
Sto se tice 918...Nema on klasican AWD, kao sto kazes napred ima elektro motor koji mu ja cenim, a barem i gledajuci rezultate jos poboljsao rezultate. 918 je trenutni vrh auto industrije po meni. Ima tu Koenigzega, Chirona i tako tih modela, ali 918 je bio bum, bum je i dalje i za sve je. Ubrzanja, staza, samo elektro voznja bez V8, napravili su auto i zadali lekcije mnogima. Ovo za Huracan-a sto se prica ima i tekstova, ima i toga da ima manje prosecne brzine, sporije ulaske i izlaske u krivinama, a opet takvo vreme u odnosu na 918...

Autor dusan 09 Mar 2017, 07:27

Sto se tice Ringa, street legal i non street legal da li ce neko ikada stici Porsche 956? Tesko, nema nikoga ni ko je blizu. Trkacki auto. Vreme 6:11 jos '80-tih godina. I dan danas najbrzi auto na toj stazi uopste.

Autor dusan 09 Mar 2017, 07:29

Najbrze nesto sto je preslo ring je?

Autor bmw series 5 09 Mar 2017, 08:42

...je pomenuti Porse 956 u rukama takodje pomenutog Stefana Belofa. 6:11,13 min., '83. godine ako se ne varam.
Pojavila se glasina da ce novi Mercedes pokusati da srusi to vreme, navodno je to izjavio sef AMG-a u Zenevi.
Dusane, ja ne znam sta je Koenigzeg ali znam da 918 s njim nema sta da trazi... 8-)

Autor Petar 09 Mar 2017, 11:34