home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon promocije u Japanu krajem prošle godine, nova generacija Suzukijevog Swifta je sada predstavljena i evropskoj javnosti, i to na sajmu automobila u Ženevi.

Japanci navode da se novi Swift odlikuje funkcionalnim i prostranim enterijerom, agilnim upravljanjem, izuzetnom preglednošću, kao i naprednim bezbednosnim tehologijama.

Novi Suzuki Swift se bazira na platformi nove generacije "HEARTECT", pri čemu je vozilo za 10 mm kraće i 15 mm niže od prethodnika, ali je za 40 mm šire, uz 20 mm duže međuosovinsko rastojanje. Ovde treba pomenuti i da je zapremina prtljažnika povećana na 254 litra.

Dužina inače iznosi 3840 mm, širina 1735 mm, visina 1495 mm (1520 mm u 4WD verziji), a međuosovinsko rastojanje 2450 mm.

U gami motora su 1,0 litarski Boosterjet trocilindrični turbo benzinac sa 111KS i 170 Nm, kao i 1,2 litarski Dualjet sa 90KS i 120 Nm.

Swift će biti dostupan i sa opcionim pogonom na sva četiri točka, i to samo u kombinaciji sa 1,2 litarskim motorom i paketom opreme SZ5.

Deo opreme mogu da čine i napredni multi-informacioni displej, adaptivni tempomat, kao i Advanced Forward Detection sistem sa kamerom, sistem za automatsko kočenje i sistem za upozorenje o napuštanju trake.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku i ranije objavljeno  PR saopštenje uvoznika Suzukija za Srbiju:

Premijerno je predstavljena dugo očekivana četvrta generacija SUZUKI SWIFTA. Pored brojnih izmena i tehnoloških napredaka koji su i više nego lako uočljivi jedna od ključnih izmena biće samo poreklo vozila. Naime, završna montaža modela SWIFT se više neće obavljati u Mađarskom Esztergomu, već je proces kompletne proizvodnje izmešten za Japan tako da će kupci imati privilegiju uživati u čistokrvnom Japancu.

Što se tiče dimenzija većih izmena u odnosu na aktuelni model nije bilo, međutim kao i u slučaju BALENA tendencija proizvođača je bila da naravno što konstruktivnije iskoristi prostor u čemu su po navodima očigleno uspeli. Proizvođač tvrdi da je prtljažni prostor osetno veći kao i da je putnicima ponuđen veći komfor na zadnjoj klupi, što je postignuto većim međuosovniskim razmakom.

Proizvođač takođe tvrdi da je sa novom platformom SUZUKI SWIFT prilikom bezbednosnog testiranja ocenjen kao daleko čvršći i konstrukcijski jači model od aktulenog tipa, koji je svojevremeno prema Euro NCAP testu bio označen kao najbezbedniji automobil u svojoj klasi. Platforma koja nudi jaču konstrukciju nego ranije je izrađena od materijala koju su omogućili redukciju mase od 120 kg u odnosu na pretodnu generaciju. Uzevši u obzir taj podatak kao i postavku motora proizvođač obećava znatno viši stepen efikasnoti u odnosu na sve prethodne generacije SWIFTA - daleko jače performanse sa izuzetno niskom potršnjom, pogotovo u opciji sa polu hinridnim sistemom SHVS.

Ono što će kupci odmah moći da primete je značajno viši kvalitet završne obrade novog modela kao i izuzetno jaka specifikaciju opreme koja novi SWIFT zaista svrstava u automobile 21. veka.

Proizvođač tvrdi da je i zvučna izolacija vozila dovedena na potpuno novi nivo kao i da je novo oslanjanje i vešanje omogućilo daleko mekšu i komforniju vožnju što je izuzetno značajno za vozače u Srbiji, uzevši u obzir stanje puteva kao i brojne prepreke prilikom gradskog parkiranja.

PR saopštenje - Euro Sumar



čitanja : 1504



Komentari

Skidam mu kapu za oblik krova pozadi. Kao prethodna fabija, što garantuje veći komfor za glave putnika drugog reda.
Ali je ružan kao "gabor". Još kada vidim poziciju kvake zadnjih vrata ...

Autor moron 08 Mar 2017, 08:55