
Nissan će na predstojećem Sajmu automobila u Njujorku publici premijerno predstaviti osveženi GT-R Track Edition koji će i ovoga puta optimalno popuniti prazninu između Touring i Nismo verzije.
Iako dodatak u nazivu Nissanovog najsnažnijeg i najbržeg modela sugeriše da se u ovom slučaju možda radi o automobilu koji je namenjen isključivo za korišćenje na stazi, GT-R Track Edition je ipak predviđen i za korišćenje na javnim putevima.

Napravljen i ponuđen da adekvatno popuni prazninu između luksuznije Touring i "hardcore“ Nismo verzije, GT-R Track Edition je standardno opremljen karoserijskim detaljima i 20-inčnim ojačanim aluminijumskim felnama koje "potpisuje“ odeljenje Nismo u kojem su se, u ovom slučaju, pozabavili i sitnim podešavanjima na oslanjanju Nissanovog višegodišnjeg aduta u kategoriji supersportskih automobila.

GT-R Track Edition u unutrašnjosti nudi crno-crvenu kombinaciju boja, nezaobilazna su Recaro sedišta, a s najnovijim osveženjem stiže i standardna oprema u koju spada multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja, kamera za pomoć prilikom vožnje unazad i Bose audio sistem.

Kupcima ovakvih automobila verovatno će interesantnije biti saznanje da je automobil dobio i novi titanijiumski izduvni sistem.

Promena ispod dugog prednjeg poklopca sa simptomatičnim otvorima za hlađenje nema pa i Track Edition pokreće čuveni ručno sastavljeni 3,8 litarski biturbo V6 motor s 570KS i 637 Nm koji se na obe osovine distribuiraju preko 6-stepenog sekvencijalnog menjača sa dva kvačila.
Nissan GT-R naredne generacije bi trebalo da se pojavi do kraja decenije, a najavljeno je da će ga pokretati hibridna kombinacija. Do tada, osveženi GT-R Track Edition koji se odlično snalazi i na putu i na stazi može se naručiti po ceni od 127.990 američkih dolara, a do jeseni će biti ponuđen i evropskim kupcima.
Izvor: Klix.ba
Foto: Nissan