home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot 308 facelift

5 Maj 2017 - 11:46 Noviteti Link

Peugeot je aktuelnu, drugu generaciju 308-ice predstavio 2013. godine, i to prvo u hatchback verziji sa 5 vrata, a zatim se na tržištu pojavila i praktičnija SW karavan verzija koja je dugačka 458 cm i koja ima zapreminu prtljažnika od 610 litara.

U međuvremenu je Renault prikazao potpuno novi Megane, Opel je ponudio Astru nove generacije, a Volkswagen je obnovio Golfa, pa je i bilo vreme da 308-ica prođe kroz restilizaciju koja će joj pomoći u borbi s rivalima sve do pojave novog modela.

Ovo je dakle obnovljeni 308, i to sa dizajnerskim detaljima primenjenim kod novijih modela ove francuske marke poput 2008 facelifta i novog 3008.

Sem manjih izmena na eksterijeru (prednja maska, svetla, branici, prednji otvori za vazduh, kućišta svetla za maglu...), promena će biti i u unutrašnjosti, a treba pomenuti i sisteme Active Safety Braking, Active Lane Departure Warning, MirrorLink, Android Auto i Apple CarPlay. Posebno se ističe i Visiopark 1 sistem koji može automatski da upravlja vozilom na slobodno parking mesto.

Što se tiče motora, izdvajaju se dva dizelaša i benzinca. Pre svega, BlueHDi 180 S&S sada dolazi standardno sa Aisin osmostepenim automatskim menjačem, dok su BlueHDI 130 S&S dizelaš i PureTech 130 S&S benzinac serijski upareni sa novim šestostepenim manuelnim menjačem.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2024



Komentari

Tackasti led-ovi izgledaju jeftino...

Autor MilosVa 05 Maj 2017, 12:23

Koliko je do sada prodato ovog "djubra"?
Jedno 2 puta manje od oktavije? Ili je razlika još veća?
To nam sve govori ...

Autor moron 05 Maj 2017, 13:18

@moron 10% vise Octavia se proda u Evropi, ali Octavia je realno jeftinija znacajno i u odnosu na 308 je low end ponuda.Takodje lako je kupiti 308 i hvaliti Octaviu :) Octavia mi je stvarno appliance... Ok u style paketu karavan je i ok, ali ovako limo mi je bas anonimo

Meni se dopada kako su resili prednji deo, ono sto mi je upitno kod 308 je debeli c stub i anonimna bocna linija, ali zato mi je enterijer dobar za sve pare

Autor J4ZZER 05 Maj 2017, 14:36

J4ZZER
Za moje razumevanje, daleko je oktavija od jeftinoće. Prva dva paketa su baš "klot" za današnje vreme za C segment.
A ako gledaš "Style", to baš i nije džabaluk. Pri čemu je to i dalje u nekim pozicijama dosta mršavo. Ne daj Bože da usporediš opremu oktavije i novog civica ili redizajn trojke.
Oktavija je skupa.
Ali, oktavija ima VW ergonomiju (sve je na svom mestu), VW tehniku (koja je napredna, pa i odlična-dok ne zakaže), prostranost iznad proseka C segmenta, klasičan dizajn, koji ne stari ...
Ima zaista dosta toga što taj 308 nema.
Ali, i neke gafove, koje ne varim tako lako.
Kao što ih taj 308 ima još više ...

Autor moron 05 Maj 2017, 14:55

@moron Vecina, ogromna vecina ljudi nije poput nas auto fanatika, koji znaju u zrnce sta koji model ima od opreme u kom paketu, sta su mu prednosti i mane. Vecina ljudi jednostavno vidi, ode i kupi auto j to je obicno jednacina koja ima dve poznate, cenu i kolicinu lima, eto brend i reputaciju, tipa "skoda je u stvari VW"..

Meni je jos najzalije kad vidim ljude kod telekom operatera kako uzimaju pakete koji su 5 6 puta veci od njihovih potreba ili kupuju telefone za dinar koji im izadju tri puta skuplje nego za kes u skupom mediamarktu..

Sta hocu da kazem je da neki brednovi distrubuteri brinu o poznavaocima, a neke je bas briga. Mene frapira totalna ljubav prema VWu nakon afere ili zaslepljenost recimo Hondasa, u fazonu ne kvari se... Ok znaci to puno, ali i kosta.

Na kraju dana svako je pametan za svoje pare, a cenim samo one koji kritikuju i preispituju svoj izbor i slusaju razlicita misljenja, ali realno svaki merak se placa.

Juce uzeh da ocistim sam UPa, desi se to tako jednom i godinu dve, smiri me to bas, mada nemam zelju da radim redovno :) odusevi solidnost izvedbe kokpita, plasticnih delova, kvalitet obloga VWa, ali sto bi englezi rekli, malo tu ima flaira, leprsavosti kakvu imaju francuzi, italijani.. Meni je npr Pandica pogotovu druge geberacije haos automobilcic

Autor J4ZZER 05 Maj 2017, 15:24

Poenta je da sto ne platis na mostu platices na cupriji, bitno je da covek ispostuje i sebe, a ne samo marketing projekciju nekog mega proizvidjaca...

Autor J4ZZER 05 Maj 2017, 15:30

"Meni je jos najzalije kad vidim ljude kod telekom operatera kako uzimaju pakete koji su 5 6 puta veci od njihovih potreba ili kupuju telefone za dinar koji im izadju tri puta skuplje nego za kes u skupom mediamarktu.."
Genijalno. Isto primećujem.
Što se opreme tiče, poznato mi je za one automobile-brendove koje pratim, ali za veliku većinu nije.
Tako da bi svakako konsultovao nekog ko prati odredjeni model-brend ili segment, ili preostaje peške proučavati što je teže i sporije. :)

Autor P1 05 Maj 2017, 15:39

A hoće li taj PureTech 130 S&S benzinac imati AT kao 3008 ili neće? Bezveze pitam, ionako nikad 308 ne bih kupio.

Autor Priapus 05 Maj 2017, 16:22

J4ZZER
U pravu si. Većina ljudi jesu normalni. Za razliku od nas :)

Priapus
Ne razumeh Te. Već sada postoji kod 308 "1.2 Pure Tech STOP&START EAT6". A isti takav i kod 3008.
To je isti "Aisin automatic gearbox".

Autor moron 05 Maj 2017, 16:51

Da li je tačno da će svi savremeni turbo benzinci uskoro imati "svoj DPF", tačnije, GPF (gasoline particulate filter)?
I da će ga imati i ovaj 1,2 e-THP?
Jer su navodno (zbog direktnog ubrizgavanja) skloni stvaranju čadji.
Zna li neko više?
http://www.lubricants.total.com/news/new-gasoline-particulate-filters-gpf.html

Autor moron 05 Maj 2017, 19:21

moron 19:21
Tačno je, barem su takve najave.
Da li će ga imati taj 1,2 konkretno ne znam, pretpostavljam da hoće.
Izgleda da ni benzinci nisu toliko čisti za norme, pa im valja dodatnog filtera, a vozačima dodatnog problema.
Samo mislim da će mnogo blaže biti prljanje tog filtera od onih kod dizelaša.
Verovatno će mu više trebati da se zaprlja, blaži će problemi biti po vozača, moja pretpostavka.

Autor P1 05 Maj 2017, 19:33

@moron Pa ne bih se slozio da su autofanatici nenormalni, svako ima svoj fetis :) meni je gora stvar licno da koristim telefon, laptop, tablet da citam o telefonima, laptopopovima, tabletima, koje tek treba da izadju, da kupim itd. Konzumerizam je zesce s***** Koliko znam ljudi koji ne znaju google mape da ukljuce koriste, a uredno menjaju s7 za s8 i kao da su sa UP!a seli u lupam Pheatona.

Ono sto mene frapira je da smo imali objektivnije auto medije 90ih nego danas kada ja ti i jos jedan mozemo da otvorimo you tube kanal, blog.. U svoj poplavi internet suma, umesto da istina postane normativ, istina postaje rarktet i ekskluziva medija sa najvise lajkova, poseta, dolara, lupam

Mozda bi pametnije

Autor J4ZZER 05 Maj 2017, 21:02

Sto se tice 308 enterijer predstavljaju 1.og Juna, inace odlucio sam da kupim Pezoa 3008, ali u Jan ili Feb iduce godine ako bog da, motor i opremu jos nisam odlucio...

Btw u Avgustu stize novi 508 i oni crtezi renderi bas obecavaju

Autor J4ZZER 05 Maj 2017, 21:06

P1
Moguće da taj GPF bude zaista benigan u odnosu na DPF.
Opet, to je samo jedan sklop više, koji dodatno diže nabavnu cenu; komplikuje upotrebu (trzaće i tu na nos regeneracije); ubija perfomanse, poskupljuje eksploataciju (PSA GPF će garantovano imati svoj "aditiv", kao što ga ima za njihov DPF); stvara rizik veoma skupocenog kvara ...
Konačno, pitanje je kako će to u početnom periodu da funkcioniše, dok se ne otklone konstrukcione falinke. Seti se samo koliko je proizvodjača imalo problema sa DPF-om kod svojih dizela ... A mnogi čuveni proizvodjači su padali i u konstrukciji daleko banalnijih stvari, kao što su "lanci i katanci"

Autor moron 05 Maj 2017, 21:54

J4ZZER
Dobro je što si "oročio" kupovinu 3008 za iduću godinu...
Tako imaš dovoljno vremena da sve to još jednom sagledaš i da se predomisliš.
I ne zgrešiš :)
Ako ostaneš istrajan u nameri da zgrešiš, neka Ti Bog pomogne da izabereš "pravi motor" i "pravu opremu" :)

Autor moron 05 Maj 2017, 22:16

moron 05 Maj 2017, 16:51

Nista. Samo legitimno demonstriram potpuni analfabetizam glede PSA, ili sto bi neko reko na b92, PSG.. :) A i mrzelo me iskreno da guglam. A mozda ga i provozam, iako me ne zanima.

Autor Priapus 06 Maj 2017, 11:31

Priapus
Čemu testna vožnja nečega što te potencijalno ne interesuje?
Ne mislim da je to loša "zabava", naprotiv, ali, nekako mi je žao "zavlačenja" prodavaca (mislim na individue).
Možeš reći da sam teška budala, ali, pre kupovine, do sada nisam imao testnu vožnju onoga što jesam kupio.
Istina, par puta sam u dužem vremenskom razmaku testirao 308 mk2, koga, pak, nisam kupio ...
U svako njegovo novo "testiranje" sam ulazio "pozitivnih misli", ali ni posle jedne te testne vožnje nisam osetio "fluid" ili "leptiriće" koje sam osetio kada sam, recimo, prvi put samo seo u 307 illi 308 SW mk1. Uvek sam "posle" samo gledao da od njega pobegnem, od onih meni "nevidljivih instrumenata", volana, sumanutog tableta (na kome je "sve") ...
Naravno, u svim kolima koje jesam kupio, pre kupovine sam u više navrata proveo "dosta sati" sedeći u njima, pokušavajuči da vidim da li mi je sve "potaman" ...
Jer, šta imam od par kilometara testne vožnje? Kakve relevantne spoznaje?
Ništa. Hajde, pa da mi ga daju "na vikend", da se provozam par stotina km, pa i nekako.

Autor moron 06 Maj 2017, 15:06

Ja sam testirao UPa kod kupovine, a Jazza recimo nisam. U poslednje vreme sam testirao HRV, CHR i 3008 j ja isto testiram samo ono sto bas hocu da kupim... Pre neku godinu sam odbio test voznju cx3 koji mi se dopadao ali u tom momentu nisam bio ozbiljan kupac.

Voleo bih da probam CIVICa novog, prodaje Delta onaj test 1.0 elegance za 21 i nesto, ali opet cini mi se da je 3008 visokovredniji proizvod..

Autor J4ZZER 06 Maj 2017, 17:44

J4ZZER
Pa, naravno da je "3008 visokovredniji proizvod" od Civica 1,0 Elegance. Zato jer košta više :)))
3008 je veće vozilo, prijatnije za petočlanu porodicu. Samo, prokleto skup ... Uz to, to ti je i "francuski djubar" ...
Onaj testni civic Elegance, sa oko 8.000 km, ne bih uzeo, jer je to prvi taj civic u Srbiji, svi su to želeli žarko da probaju, da ge poćeraju, dušu mu izvadem taj prvi 1.0 turbo, svi su njemu majku ...
Njega ne bih nikako. Iako,fantazija kako je "doteran", sa onim felnama ...
Ja bih Tebi ( ako si spreman već da "strpaš" svoju porodicu u civic) preporučio žabarski djubar, 500L, sa čisto ekonomskih razloga.
Jer, najskuplja trenutna verzija je 15.490 (panoramski 1,6 MJ od 120 ks). A "dugački" ( Living) je samo malo skuplji (mislim, 800).
Velika je razlika cene do tog civica ili 3008. A dobijaš motor koji sigurno nije gori od HDI u 3008. U nečem je možda i bolji (nema ni SCR, ni aditiv za DPF).
Naravno, u odnosu na tog civica ili 3008, on je možda opremljen "spartanski" ...
I, ma koliko bih i ja možda u trenucima blage ludosti želeo neki drugi i veći i jači i bolje opremljen automobil, ne samo da ne nalazim jak "ekonomski smisao" da na cenu 500L "dodam" 10-ak hiljada eura, već imam jaku "mentalnu kočnicu" za tako nešto.

Autor moron 06 Maj 2017, 22:44