
Honda će sledećeg meseca u Japanu startovati sa prodajom restilizovane verzije aktuelne generacije modela Jazz (u Japanu kao Honda Fit). Do tada, pred nama je set prvih zvaničnih slika i par osnovnih detalja.
Estetske izmene podrazumevaju doterani prednji deo (maska, svetla i više hromiranih detalja), izmenjeni zadnji branik, kao i suptilne modifikacije u unutrašnjosti.

Takođe, opciono će se nuditi i novi aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler), kao i šira paleta bezbednosnih sistema i šest novih boja.

U gami za japansko tržište ostaju 1,3 i 1,5 litarski benzinski motori, kao i hibridna verzija (1,5 litarski benzinac, elektromotor, litijum-jonske baterije i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).

Kako stvari sada stoje, ova obnovljena verzija Jazza ipak neće dobiti 1,0 litarski turbo benzinac kako se ranije pretpostavljalo, ali se očekuje da će biti ponuđen u potpuno novoj generaciji koja stiže 2019. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Lepa kombinacija boja enterijera.
A, kada će HRVoje dobiti 1,0 turbo?
@moron HRV izgleda isto nece dobiti novi turbo u FLu. Izgleda da CIVIC vuce sve kapacitete fabrike 1.0 motora tako da nemaju kapacitete da i HRV trosi 1.0 turbo.
BTW jesi li znao da je HRV u 10 najprodavanijih vozila na svetu u 2016.oj?
J4ZZER
Za CRV-a znam da se dobro prodaje.
Za Hondu Element bih razumeo takodje. Pa i za FR-V ...
Ali, HRVoje mi je jako "enigmatičan" kao eventualni prodajni hit, ali samo u svetlu njegove cene, koja je "jaka" ako se gleda "po dužnom metru".
Očito u tom ostatku sveta ne gledaju na to pitanje kao "drvoseče" poput mene:)