home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
honda civic

Honda je potvrdila zvaničnu ekonomičnost potrošnje goriva i emisiju CO2 za dva nova modela za 2018. godinu, uključujući i unapređeni Civic, sa 1.6 litarskim i-DTEC agregatom, čija je potrošnja na NEDC testu iznosila 3,5 lit/100km.

Sveobuhvatne promene, koje su obuhvatile i-DTEC dizel agregat od 118 KS za novu Hondu Civic, pružaju izvanrednu kombinaciju performansi i efikasnosti. Ove promene smanjuju trenje cilindara, poboljšavaju efikasnost konverzije azotnih oksida i dodatno razvijaju dinamičke osobine vozila na stazi.

Pri kombinovanoj vožnji na NEDC testu, nova Honda Civic 1.6 i-DTEC postigla je nisku emisiju CO2 od 93 g/km, sa potrošnjom goriva od 3.5 lit/100km.

Drugi testirani model, Honda Jazz za 2018. godinu, koja ima nov, svež izgled, sa 1.5 litarskim benzinskim motorom od 128 KS, predstavljen je kao odgovor na potražnju kupaca za moćniju varijantu ovog modela.

honda jazz

Novi benzinski motor kombinuje visoku izlaznu snagu sa niskom potrošnjom goriva i u skladu je sa strogim standardima emisije Euro 6. Nova Honda Jazz ima prosečnu potrošnju od 5.4 lit/100km i emisiju od 124g/km sa opcionim CVT automatskim menjačem. CVT sistem je revidiran kako bi pružio linearan i prefinjen odgovor kod ubrzanja.

Ostale izmene Jazz-a uključuju novi, ažurirani spoljašnji izgled, sa novom prednjom maskom iz Honda porodice automobila. 1.5 litarski i-VTEC benzinski motor je ponuđen kao deo nove dinamične verzije Jazz-a, koji dodaje tanji prednji spliter ispod donje rešetke, a trostruki bočni difuzor na zadnji branik – i oba se završavaju sa naglašenom sportskom crvenom linijom.

Unutrašnjost Jazz-a je zadržala svestranost prethodnog modela, uključujući veličinu gepeka od 354 litara (897 litara sa preklopljenim sedištima) i putnički prostor koji je bez konkurencije u ovoj klasi.

Izvor: Honda-srbija.rs



čitanja : 572



Komentari