home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Aygo

Mada ga Toyota u svom press saopštenju naziva "novim", Aygo za 2018. godinu ipak nije potpuno nov, već se radi o restilizaciji dosadašnje generacije koja je promovisana 2014.

Aygo je inače jedan od najprodavanijih modela u A segmentu (prošle godine je prodato više od 85.000 komada), pa ovo osveženje dolazi u pravo vreme kako bi zadržao kupce.

Toyota Aygo

Kako bilo, obnovljeni Aygo će premijeru imati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, pri čemu se ističu promenjeni prednji deo (izmenjeni branik, maska i nova svetla), pa doterana zadnja svetla, unapređene performanse, poboljašana upravljivost, bolja zvučna izolacija i smanjena potrošnja.

Toyota Aygo

Takođe, tu su i novi alu točkovi od 15 inča, dve nove boje (Magenta i Blue), kao i izmenjena instrument tabla, novi dezeni za sedišta i kolor šeme za enterijer (Quartz Grey i Piano Black).

Toyota Aygo

U ponudi će se naći paketi opreme x, x-play i x-clusiv, kao i specijalne edicije x-cite i x-trend.

Posebno se ističe Aygo x-cite, i to zahvaljujući Magenta boji, bi-tone finišu, crnim 15-inčnim točkovima, Manhattan dezenima za sedišta i Piano Black detaljima.

Što se motora tiče, trocilindrični 1,0 litarski DOHC VVT-i benzinac sada razvija 53 kW/72KS i 93 Nm, pa Aygo od 0-100 km/h ubrzava za 13,8 sekundi i postiže maksimalnih 160 km/h.

Toyota Aygo

Prosečna potrošnja goriva je po fabričkim podacima smanjena sa 4,1 na 3,9 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 90 grama po km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2482



Komentari