home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Twingo facelift

Pre promocije potpuno novog Clia pete generacije (to bi trebalo da se desi u februaru), Renault je danas predstavio blago obnovljenu verziju gradskog modela Twingo.

Renault Twingo facelift

Kao što se i očekivalo, najveće vizuelne razlike u odnosu na aktuelnu verziju su modifikovani prednji i zadnji deo.

Renault Twingo facelift

Renault Twingo facelift

Dakle, na Twingu MY2019 imamo doterana prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, modifikovanu prednju masku i novu grafiku zadnjih svetala, a određene izmene je pretrpela i unutrašnjost (centralna konzola, dva USB porta, unapređeni infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Android Auto i Apple CarPlay).

Renault Twingo facelift

Takođe, tu su i novi 16-inčni alu točkovi, par novih boja za eksterijer (Mango Yellow i Quartz White), kao i još šire mogućnosti za personalizaciju.

Renault Twingo facelift

Obnovljeni Twingo je i 10 mm niži nego ranije kako bi se smanjio koeficijent otpora vazduha, dok se u gami motora nalaze dva benzinca.

To su 1,0 litarski SCe agregat u verzijama sa 65KS i 75KS (oba sa 95 Nm), kao i 0,9 litarski TCe turbo sa 93KS i 135 Nm. Što se menjača tiče standardno se kod svih verzija dobija 5-stepeni manuelni menjač, ali je kod TCe kao opcija dostupan i automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom.

Renault Twingo facelift

Automobil je inače dugačak 3614 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2492 mm, zapremina prtljažnika se kreće od 174 do 980 litara (sa oborenim zadnjim sedištima), a težina od 914 do 999 kg.

Renault Twingo facelift

Kao i ranije, i ovaj obnovljeni Twingo će se proizvoditi u Novom Mestu u Sloveniji.

Na kraju, Renault je danas saopštio i da se Twingo više neće prodavati na britanskom tržištu zbog, kako se navodi, pojednostavljenja njihove ponude. Britanski mediji međutim pišu da je razlog pre svega slaba prodaja dosadašnje verzije Twinga. 

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1473



Komentari