
Pre promocije potpuno novog Clia pete generacije (to bi trebalo da se desi u februaru), Renault je danas predstavio blago obnovljenu verziju gradskog modela Twingo.

Kao što se i očekivalo, najveće vizuelne razlike u odnosu na aktuelnu verziju su modifikovani prednji i zadnji deo.


Dakle, na Twingu MY2019 imamo doterana prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, modifikovanu prednju masku i novu grafiku zadnjih svetala, a određene izmene je pretrpela i unutrašnjost (centralna konzola, dva USB porta, unapređeni infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Android Auto i Apple CarPlay).

Takođe, tu su i novi 16-inčni alu točkovi, par novih boja za eksterijer (Mango Yellow i Quartz White), kao i još šire mogućnosti za personalizaciju.

Obnovljeni Twingo je i 10 mm niži nego ranije kako bi se smanjio koeficijent
otpora vazduha, dok se u gami motora nalaze dva benzinca.
To su 1,0 litarski SCe agregat u verzijama sa 65KS i 75KS (oba sa 95 Nm), kao i 0,9 litarski TCe turbo sa 93KS i 135 Nm. Što se menjača tiče standardno se kod svih verzija dobija 5-stepeni manuelni menjač, ali je kod TCe kao opcija dostupan i automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom.

Automobil je inače dugačak 3614 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2492 mm, zapremina prtljažnika se kreće od 174 do 980 litara (sa oborenim zadnjim sedištima), a težina od 914 do 999 kg.

Kao i ranije, i ovaj obnovljeni Twingo će se proizvoditi u Novom Mestu u Sloveniji.
Na kraju, Renault je danas saopštio i da se Twingo više neće prodavati na britanskom tržištu zbog, kako se navodi, pojednostavljenja njihove ponude. Britanski mediji međutim pišu da je razlog pre svega slaba prodaja dosadašnje verzije Twinga.
Ivan Mitić - Autoblog.rs