
Novi Audi A6 u karavanskom Avant izdanju je poznat već više od godinu dana, a mnogi su u međuvremenu čekali i na njegovu (pro)terensku Allroad Quattro verziju.

Novi A6 Allroad Quattro je sada konačno spreman, uz najavu da njegova prodaja u Evropi startuje krajem ovog meseca.

Kao i ranije, i nova Allroad Quattro verzija dolazi sa pogonom na sva četiri točka, višim klirensom (+ 45 mm u odnosu na standardni A6 Avant), jedinstvenim prednjim grilom, dodatnim zaštitnim elementima i krovnim nosačima.

Kao opcija će se nuditi i aluminijumski paket za eksterijer ili crni stajling paket.

I novi A6 Allroad Quattro u odnosu na prethodnika karakterišu nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom od 12.3 inča, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom i opcionim Bang & Olufsen Advanced Sound Sistem sa 19 zvučnika), kao i Parking Assist sistem, autonomna tehnologija Nivoa 3 i poboljšana aerodinamika.

Novi A6 Allroad Quattro je dugačak 495 cm, širok 190 cm, visok 150 cm, ima međuosovinsko rastojanje od 293 cm, a zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1.680 litara (naslon zadnjih sedišta je standardno deljiv u odnosu 40:20:40).

U opremi su između ostalog i 8-stepeni tiptronic menjač, podešavajuće vazdušno oslanjanje, hill descent control i točkovi od 18 do 21 inča.
Za početak je predviđeno da se u gami motora nađu tri 3.0 TDI V6 dizelaša (svi dolaze sa Audijevom mild hybrid tehnologijom sa 48-voltnim električnim sistemom).
Bazna verzija ima 170 kW/231KS i 500 Nm (od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,7 sekundi, najveća brzina 250 km/h, prosečna potrošnja goriva 5,8 l/100 km), sledi varijanta sa 210 kW/286KS i 620 Nm (5,9 sekundi, 250 km/h, potrošnja 5,9 l/100 km), dok top verzija raspolaže sa 257 kW/349KS i 700 Nm (5,2 sekundi, 250 km/h, potrošnja 6,4 l/100 km).
Što se cene tiče, novi A6 allroad Quattro u Nemačkoj startuje od 61.500 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs