
Umesto u maju kako je prvobitno planirano, Gordon Murray je svoj novi supersportski model T.50 predstavio tek sada. Ali, vredelo je čekati...

T.50 je u prethodnom periodu u nekim medijima najavljivan kao duhovni naslednik legendarnog McLarena F1, a zahvaljujući laganoj kontrukciji od ugljeničnih vlakana T.50 je težak samo 986 kg.

Za pogon se brine 3,9 litarski V12 atmosferski motor za koji se pobrinuo Cosworth. U vesti se navodi da će pomenuti motor moći da se vrti do 12.100 o/min., kao i da će standardno razvijati 488 kW/663KS (uz V-Max Boost mod snaga iznosi 515 kW/700KS).

Ovde treba reći da Murray za sada nije saopštio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini.

Menjač je Xtrac šestostepeni manuelni, dok je pogon na zadnje točkove. Točkovi su inače od 19 i 20 inča, sa gumama Michelin Pilot Sport 4 S, dok se za zaustavljanje brinu kočnice sa karbon-keramičkim diskovima od 370 mm napred odnosno 340 mm pozadi.

T.50 je dugačak 4380 mm i širok 1850 mm, a ima mesta za tri putnika (vozačevo je smešteno centralno kao kod McLarena F1), dva digitalna ekrana, volan od ugljeničnih vlakana i audio sistem sa 10 zvučnika.

Pažnju privlače i LED svetla, staklni krov, otvor za vazduh na krovu, zadnji difuzor i vrata koja se otvaraju u vis.
Zvanično lansiranje je najavljeno za januar 2022. godine, a u planu je proizvodnja ograničene serije od samo 100 primeraka, i to po ceni od 2,62 miliona evra po primerku (bez poreza).
Ivan Mitić – Autoblog.rs