
Marc Philipp Gemballa (sin Uwea Gemballe) je još prošle godine najavio da će lansirati svoj brend automobila kao i da će predstaviti i prvi projekat.
Nova kompanija je inače nazvana "Marc Philipp Gemballa" i nema veze sa kompanijom "Gemballa GmbH".

Projekat je rezultirao modelom Marsien koji je razvijan više od dve godine i koji odlikuju ekstremne performanse i karoserija od ugljeničnih vlakana.

U svakom slučaju, ovo je automobil baziran na Porscheu 911 Turbo S (serija 992), pri čemu je kao inspiracija poslužio i legendarni trkački Porsche 959.

Treba napomenuti da automobil ima off-road mod vožnje (sa klirensom od 250 mm i točkovima od 19/20 inča) kao i on-road mod vožnje (sa klirensom od 120 mm i točkovima 20/21 inča).

Marsien pokreće šestocilindrični twin-turbo motor koji je doradio Ruf, a koji raspolaže sa 552 kW/740KS u baznoj verziji odnosno sa 610 kW/818KS i 930 Nm u jačoj varijanti.
Marsien do 100 km/h ubrzava za 2,6 sekundi i može do 330 km/h, dok je u off-road modu vožnje najveća brzina ograničena na 210 km/h.

Osim sa Rufom, Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič (za titanium ozduvni sistem), Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier.
U saopštenju kompanije se kaže da je u planu serija od samo 40 primeraka ovog automobila (više od polovine je već prodato), po ceni od 495.000 evra za baznu verziju (i to bez poreza i bez donorskog Porschea 911 Turbo S).
Ivan Mitić – Autoblog.rs