
Mustang sedme generacije u prodaju stiže sredinom naredne godine, a u Fordu su za verziju Dark Horse pripremili do sada najsnažnije izdanje 5,0 litarskog atmosferskog V8 motora.
S približavanjem kraja godine u Fordu su odlučili da otkriju s koliko potencijala će raspolagati motori koji će pokretati nedavno predstavljeno sedmo izdanje najpopularnijeg sportskog automobila na svetu koji krasi čuveni amblem "konja u galopu“.

Zna se da će (pre Shelbyjevih kompresorskih varijacija na temu) na vrhu ponude novog Mustanga biti verzija Dark Horse u kojoj se ispod dugog prednjeg poklopca krije temeljito dorađeni 5,0 litarski atmosferski V8 motor „Coyote“ koji sa sobom donosi 500 konjskih snaga i 567 Nm najvećeg obrtnog momenta, a može da se "zavrti“ do 7.500 obr/min.
Neznatno slabiji je Mustang GT uz koji pomenuti V8 motor razvija 480 konjskih snaga (486KS s opcionim otvorenijim izduvnim sistemom), a u priči ostaje i Evropljanima primereniji 2,3 litarski četvorocilindarski turbobenzinski motor EcoBoost koji je takođe dorađen, pa ovaj put razvija 315 konjskih snaga i 475 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Dearbornu obećavaju odlične performanse i manju potrošnju goriva, navodi Klix.ba.

Ford će i sedmo izdanje Mustanga kupcima nuditi u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim ili 10-stepenim automatskim menjačem. Ručni menjač za Dark Horse stiže s polica kompanije Tremec, a prenos snage u svakom slučaju ide samo na zadnju osovinu. Osim verzije Dark Horse, ostatak društva biće raspoloživ u dve karoserijske verzije (Coupé i Cabriolet).
Izvor: Klix.ba
Foto i video: Ford