home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferrari KC23

11 Jul 2023 - 16:42 Noviteti Link
Ferrari KC23

Ferrari je predstavio najnoviji dodatak svojoj seriji unikatnih modela, Ferrari KC23.

KC23 je najnoviji u programu specijalnih projekata marke, a naručio ga je jedan od vodećih kolekcionara Ferrarija. Unikatni KC23 je smela i ekstremna vizija kako bi trke budućnosti mogle da izgledaju. Superlativan novi pogled na najuspešniji trkački automobil u 76-godišnjoj istoriji Maranela, 488 GT3 u njegovoj verziji „Evo 2020“, izvodi neverovatan podvig odisanja elegancije kada je u stanju mirovanja i oduševljava gledaoce kada je u pokretu, zahvaljujući revolucionarnim aerodinamičkim rešenjima, kao što su motorizovani otvori za usis vazduha i impozantno zadnje krilo.

Ferrari KC23

Dizajniran od strane Ferrari Styling centra koji vodi Flavio Manzoni, KC23 je baziran na platformi 488 GT3 Evo 2020 od koga je nasledio šasiju i motor.

Ferrari KC23

S obzirom na ekstremnu prirodu njegovog motora, šasije i podešavanja vešanja, KC23 je dizajniran isključivo za upotrebu na stazi. Njegova najneobičnija karakteristika je dvostruka konfiguracija. U stanju mirovanja, izgled automobila pokazuje njegove čiste, uglađene, vijugave forme, ali kada jednom udari na stazu, njegovim vizuelnim stavom dominiraju impresivni usisnici vazduha, koji se otvaraju automatski, i njegovo impozantno zadnje krilo.

Ferrari KC23

Od najranijih dana projekta i u dogovoru sa klijentom, Ferrari Styling centar se fokusirao na kreiranje radikalnog unikatnog automobila potpuno bez homologacionih ograničenja i obučenog u vrstu bezvremenskih linija koje bi činile trenutnu klasiku, istovremeno pružajući primamljiv pogled na budućnost superautomobila. Taj izazovni cilj je zahtevao da se svaka linija 488 GT3 Evo 2020 redizajnira, uključujući staklene površine i svetlosne grupe.

Ferrari KC23

Rezultat je da automobil ima monolitnu lepotu, kao da je izvajan od jednog metalnog bloka. Dizajn takođe skriva nekoliko tehničkih funkcija automobila, posebno bočne usisnike vazduha, koji se automatski otvaraju kada se uključi V8 twin turbo. Zadnje krilo se takođe može ukloniti kako bi se naglasile njegove čiste, formalne linije kada nije na stazi.

Ferrari KC23

Površinska obrada je glatka i besprekorna, sa oštrim uglovima svedenim na apsolutni minimum kako bi se naglasila vijugava čistoća KC23 u potrazi za ikoničnim, futurističkim dizajnom koji će izdržati test vremena. Kada vozač upali motor pre nego što izađe na stazu, KC23 prolazi kroz radikalnu transformaciju, njegov trkački stav i agresivnost iznenada su veoma izraženi. Nemoguće je ignorisati njegovo impozantno zadnje krilo, koje ga označava kao trkački automobil dizajniran da prođe kroz krivine i oslobodi svaku konjsku snagu koju V8 može da generiše.

Što se tiče potisne sile i hlađenja, dizajneri su naporno radili da zadrže performanse donatorskog automobila uprkos činjenici da KC23 ima potpuno drugačiju siluetu. Paneli su razvijeni sa prilagođenom kinematikom koja se automatski aktivira kada se motor uključi: onaj iza prednjeg točka otkriva ogradu, koja pojačava prednju silu pritiska kako bi aerodinamički balansirala automobil. Panel na zadnjoj strani obezbeđuje tačnu količinu usisnog vazduha interkulerima i pomoćnim komponentama, kao i motoru.

Ferrari KC23

Leptir vrata KC23 otvaraju se vertikalno, rešenje koje deli sa drugim kultnim superautomobilom, LaFerrarijem. Nisu bile potrebne nikakve promene na strukturi automobila da bi se ova karakteristika uključila. I prednja i zadnja svetla su redizajnirana, sa najradikalnijom promenom kod zadnjih svetala gde su upečatljive metakrilatne svetlosne lopatice, inspirisane Ferrarijem Vision Gran Turism.

Čak je i na staklene površine automobila uticala filozofija dizajna na kojoj se zasniva KC23: one su neprimetno integrisane sa karoserijom, bez vidljivih stubova, okvira ili zaptivki, stvarajući jasno aeronautički efekat kupole.

Još jedna karakteristična odlika KC23 je njegova Gold Mercury livreja, zahvaljujući specijalno razvijenoj četvoroslojnoj aluminijumskoj boji. Tečni metal u boji daje joj zapanjujuće blistav odsjaj na sunčevoj svetlosti, a čini se da se sama boja stalno menja u zavisnosti od vrste i ugla svetlosti.

Automobil ima dva seta posebno dizajniranih točkova: točkovi od 18 inča će omogućiti KC23 da osavaja svetske staze, dok će točkovi od 21 inča napred i 22 inča pozadi očarati javnost kada se prikaže u svojoj statičkoj konfiguraciji.

Nije saopšteno sa koliko snage raspolaže 3,9 litarski V8 motor, ali oslobođen trkačkih propisa koji su donorski automobil vezali na oko 600 KS, sigurno isporučuje najmanje 670 KS kao drumski 488 GTB.

Ferrari KC23 je razvijan više od tri godine, a prvi put će se pojaviti u javnosti između 13. i 16. jula na Goodwood festivalu brzine.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 1323



Komentari