
- Uključuje izuzetnu proslavu mukotrpnog zanata i
fokusiranog minimalizma
- Zadnji deo je jedina aerodinamički funkcionalna drvena
površina na novom automobilu
- Dragoceni dragulji od ametista su ugrađeni u unutrašnjost
i eksterijer
- Prvi put i brušeni i polirani završni sloj su naneti na
Pantheon gril
- 6,75 litarski twin-turbo V12 sa 620 KS
- Dolazi sa cenom od približno 30 miliona dolara
Tek što je proteklog vikenda prikazao La Rose Noire Droptail na događaju Monterey Car Week, Rolls-Royce sada predstavlja i Amethyst Droptail.
Kako se kaže u saopštenju, Amethyst Droptail je remek-delo koje oduzima dah, a koje slavi kulturno nasleđe, porodično nasleđe i lične strasti svog klijenta.

Naručio ga je kupac „čiji je porodični posao izrastao iz radnje sa dragim kamenjem u multinacionalnu korporaciju sa različitim interesima. Rolls-Royce je dodao da misteriozni vlasnik ima „kolekciju dragocenih dragulja, značajnih automobila i savremenih umetničkih dela... smeštenih u privatnom muzeju“.

Iako identitet za sada ostaje misterija, Rolls-Royce kaže da je klijent želeo automobil inspirisan draguljima od ametista koji su „trajni simbol čistoće, jasnoće i otpornosti“.
S obzirom na to, nije iznenađujuće da su dragoceni ametisti zapravo ugrađeni u unutrašnjost i eksterijer.

Automobil ima dvobojni eksterijer čije boje crpe inspiraciju iz divljeg cveta Globe Amarant koji cveta u pustinji u blizini jednog od domova klijenta. Rolls-Royce kaže da dizajn „hvata više faza cvetanja cveta“ jer telo ima meku ljubičastu nijansu sa delikatnim srebrnim podtonom koji je „poboljšan finim mrljama aluminijuma u prahu koje reflektuju svetlost i stvaraju zadivljujuću završnicu“.
U kontrastu je sa tamnijim ljubičastim akcentima koji sadrže mešavinu crvenih, plavih i ljubičastih ljuskica liskuna da bi se stvorila „jedinstvena ljubičasta boja sa suptilnim metalnim sjajem“.
Automobil je na specijalnim točkovima od 22 inča i ima Pantheon gril koja ima brušeni i polirani finiš. Pridružuje im se donji deo od ugljeničnih vlakana koji ima „fini sloj laka obojen pigmentom ametist“ i govori o „strasti klijenta prema suptilnosti i suzdržanosti“.

Furnirana paluba koncepta je „najveća drvena površina koju je ikada proizveo Rolls-Royce“ i takođe je „jedina aerodinamički funkcionalna drvena površina na novom automobilu“. To je značilo da su aerodinamičari i stručnjaci za drvo morali da rade zajedno kako bi „eksperimentisali ne samo sa formom panela, već i sa različitim teksturama drveta i preciznim uglom postavljanja samog furnira“ kako bi dobili pravi izgled i potisnu silu.
Pored drvene palube, automobil je opremljen tvrdim krovom koji se može ukloniti. Takođe, ima i elektrohromno staklo. Kako je kompanija objasnila, „kada je deaktivirano, potpuno je neprozirno i ima suptilnu ljubičastu nijansu, odražavajući spoljašnju završnu obradu automobila od ametista. Međutim, kada se staklo aktivira, ono postaje providno sa nijansom koja odgovara boji peščanih dina koja se koristi u unutrašnjosti.

Tu je i dvobojna kabina sa „najvećom drvenom površinom“ u istoriji kompanije, pa Calamander Light drveni ukrasi, dragulji od ametista integrisani u instrument tablu, kožne patosnice i švajcarski sat nazvan Les Cabinotiers Armillari Tourbillon...
Amethyst Droptail je po saopštenju kompanije umetničko delo i „jedan od istorijski najznačajnijih Rolls-Roycea ikada napravljenih“.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs