
Opel Combo, Opel Vivaro, Opel Movano, Peugeot Partner, Peugeot Expert, Peugeot Boxer, Citroen Berlingo, Citroen Jumpy, Citroen Jumper, Fiat Scudo, Fiat Doblo i Fiat Ducato
Prodaja komercijalnih vozila trenutno čini trećinu prihoda kompletne Stellantis grupe, ali ova kompanija ima planove za proširenje, i to modernizacijom aktuelne game modela.
Najmanji kombi modeli grupe Stellantis su ovom prilikom prošli kroz najsveobuhvatnije izmene. Platforma ostaje nepromenjena, ali svaki model sada odlikuju redizajnirani izgled.
Tako Citroen Berlingo drugačiji nos sa suptilnom maskom, sličnom onoj koja se pojavila na nedavno prikazanom e-C3, dok Fiat Doblo ima isti glatki nos kao i ranije.

Peugeot Partner karakteriše prednji deo sa novim farovima, dok je najveća promena rezervisana za Opel / Vauxhall Combo, koji sada dobija novu Vizor masku kako bi se uskladio sa ostatkom Opel ponude.


U unutrašnjosti, sva četiri modela dobijaju novu digitalnu kontrolnu tablu, dok verzije sa nižim specifikacijama imaju postolje za telefon za lakše povezivanje sa pametnim telefonom.

Varijante sa višim specifikacijama će dodati ekran osetljiv na dodir od 10.0 inča, dok će duža lista bezbednosnih sistema pomoći ovim kombijima da postanu najbezbedniji modeli u sektoru.
Jedina druga varijacija u okviru linije biće to da će Peugeot verzija zadržati svoj i-Cockpit izgled.

Sve verzije će biti dostupne u dve dužine, dok će u ponudi biti teretne i putničke varijante.
Što se tiče pogonskih agregata, biće dostupne benzinske, dizel i električne opcije (u zavisnosti od tržišta). Stellantis nije potvrdio specifikacije baterije, ali EV će ponuditi domet do 330 km.
Stellantis je istovremeno obnovio svoju liniju kombija srednje veličine, koji su osveženi novim izgledom i revidiranom tehnologijom kabine.

Kao i kod malih kombija, srednji kombiji (Citroen Jumpy, Fiat Scudo, Opel / Vauxhall Vivaro i Peugeot Expert) sada imaju novi prednji deo koji ih povezuju sa odgovarajućim proizvodnim linijama, pri čemu Vivaro ima sopstvenu interpretaciju Vizor rešetke.



Unutra, kontrolna tabla dodaje 10-inčni ekran za vozača, a uključena je i nova tehnologija ekrana osetljivog na dodir.

Što se tiče pogonska, SUS i EV verzije će se ponovo pojaviti (sa dostupnim opcijama baterija od 50 kWh i 75 kWh), a takođe će biti ponuđena varijanta sa vodoničnim gorivnim ćelijama.
Modeli na baterije će imati domet od oko 350 km, dok će FCV verzije nuditi skoro 400 km dometa, kao i dopunu goriva za pet minuta.
Stellantis će ponuditi teretna i poutnična vozila, kao i šasiju sa kabinom sa svim pogonskim agregatima, dok će nova baza za konverziju kampera biti ponuđena po prvi put.
Na vrhu asortimana, veliki kombiji Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Opel / Vauxhall Movano i Fiat Ducato su sada potpuno integrisani jedni sa drugima.


Napred su novi branici, dok će sve verzije dobiti digitalni kokpit sa više mogućnosti povezivanja nego ranije.


Bezbednosni komplet će uključivati prilagodljivi tempomat, pomoć u traci i detekciju saobraćaja, što znači da veliki kombiji Stellantis nude najnapredniju tehnologiju za pomoć vozaču na tržištu.

Električne verzije velikog kombija Stellantis dobijaju neke sveobuhvatne promene. Dolaze sa baterijom od 110 kW za domet do 420 km i nosivošću do 1,5 tone. Postojaće mogućnost punjenja od 150 kW, što znači da punjenje od 0-80 posto traje manje od sat vremena.
Takođe, verzija sa vodobičnim gorivnim ćelijama sa dometom do 500 km će biti predstavljena kasnije 2024. godine.
Cene za obnovljene kombije će biti saopštene pre kraja godine.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs