home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi S e-tron GT

Audi e-tron GT quattro je električni i sportski top model u Audijevom portfoliju proizvoda od njegove premijere 2021. Gran Turismo sa četvoro vrata kombinuje evokativan dizajn sa moćnim pogonskim sistemom i dinamičnim upravljanjem. Nove verzije značajno poboljšavaju domet sportskog vozila, performanse, punjenje i upravljanje.

Nove varijante e-tron GT serije kombinuju progresivan dizajn sa inovativnom tehnologijom, od kojih svaka ima prepoznatljiv izgled. Na primer, novi Audi S e-tron GT predstavlja elegantan sportski duh. Njegov prednji kraj je istovremeno homogen i izražajan. Crna maska okružuje potpuno zatvoreni, obrnuti Singleframe, koji odražava specifičan jezik dizajna e-tron modela. Reljefne strukture daju maski preciznu trodimenzionalnost.

Audi S e-tron GT

Vazdušne zavese, koje obezbeđuju optimizovan protok vazduha oko prednjeg točka su drugačijeg, snažnijeg oblika. Elegantno dizajnirani aerodinamički difuzor sa vertikalnim perajima dominira zadnjim krajem. Umetak u boji karoserije iznad zadnjeg difuzora dodaje još više vizuelne teksture i deluje kao veza između difuzora i zadnjeg branika.

Audi S e-tron GT

Novi Audi RS e-tron GT je sada i sportskiji. Njegov prednji kraj ima mnogo radikalniji izgled. Obrnuti Singleframe dolazi u tipičnoj RS 3D strukturi saća. Vozilo izgleda niže, kao da grli ulicu u kombinaciji sa funkcionalnim lopaticama u obliku slova L. Zadnji kraj RS e-tron GT pozajmljuje elemente iz moto sporta. Aerodinamični difuzor odražava temu trodimenzionalnih elemenata efikasnosti u prednjem delu, kao što su lopatice u obliku slova L. Oštrice su standardne u boji karoserije za sportski izgled.

Audi S e-tron GT

Audi RS e-tron GT performance se odlikuje jedinstvenim dizajnerskim elementima i izdvaja se od verzije RS e-tron GT opcionim mat, zatamnjenim karbonskim krovom u kombinaciji sa opcionim karbonskim kamuflažnim elementima. Karbonska kamuflaža se koristi u reljefnim strukturama branika, ukrasima vrata, delovima difuzora i bočnim retrovizorima.

Novi korporativni identitet takođe doprinosi nadogradnji eksterijera za e-tron GT porodicu. Četiri prstena sada dolaze u dvodimenzionalnom dizajnu vrhunskog kvaliteta. Raspon boja sadrži devet spoljašnjih završnih obrada. Pored Arkona bele, uključuje boje sa metalik ili bisernim efektom Ascari Blue, Daytona Gray, Florett Silver, Kemora Gray, Mythos Black i Progressive Red. Nimbus Gray boja je dostupna kao ekskluzivna završna obrada za RS e-tron GT i RS e-tron GT performance, dok je nova boja Bedford Green u ponudi za RS e-tron GT performanse. Opcioni Black Optics paket je takođe dostupan za naručivanje. Uključuje tamne Audi prstenove napred i pozadi, usisnike za vazduh, kućišta retrovizora i element difuzora (S e-tron GT). RS-modeli se standardno isporučuju sa tamnim Audi prstenovima. U Black Optics Package, lopatice u obliku slova L u braniku i vazdušni kanali u difuzoru su završeni u crnoj boji visokog sjaja. Odgovarajuća kućišta spoljašnjih retrovizora su dostupna kao opcija.

Novi 20-inčni točkovi sa više krakova su dostupni za S e-tron GT i RS modele. Pored toga, Audi je dodao dva nova seta šestokrakih točkova za RS modele. Točkovi od 21 inča podsećaju na takozvani "AVUS točak", koji je Audi predstavio 1991. godine na studiji Avus quattro. Sa svojim jasnim i beskompromisnim linijama, ovaj kultni točak pripada DNK brenda Audi. Cela površina točkova je mat i zatamnjena za RS e-tron GT performance, što pojačava sportske ambicije vozila.

Automobil takođe oblikuje unutrašnjost sa redizajniranim sedištima, volanom, pragovima i digitalnim sadržajem. Takođe je prilagođena projekcija svetlosti sa vrata. Kada se otvore vozačeva vrata, pojavljuje se crveni dijamant sa crvenom senkom; S verzija ima beli dijamant sa crvenom senkom. Novi drveni umeci su dostupni za porodicu e-tron GT; za RS e-tron GT performance su dostupni i u mat karbonskoj kamuflaži koja odgovara eksterijeru.

Nove e-tron GT verzije imaju volan spljošten na vrhu i na dnu. Unapređena su i sedišta.

Audi S e-tron GT

Audi S e-tron GT sada dolazi standardno sa sportskim sedištima sa podešavanjem u 14 smerova. U kombinaciji sa dizajnom bez kože, sportska sedišta dolaze sa kontrastnim narandžastim šavovima. Za RS modele, sedišta se mogu naručiti na zahtev sa opcionom funkcijom masaže. Performance model ima ekskluzivni novi dizajnerski paket sa Serpentine Green šavovima koji upotpunjuju spoljašnju završnu obradu Bedford Green, i sedišta sa opcionim podešavanjem u 18 smerova.

U unutrašnjosti se koriste održivi mikrofiber materijal Dinamica i tkanina Cascade. Tepisi i podne prostirke su napravljeni od Econyla, materijala koji se sastoji od 100 posto recikliranih najlonskih vlakana iz proizvodnog otpada, ostataka tkanina i tepiha ili starih ribarskih mreža.

Audi RS e-tron GT

GT porodica je digitalna i povezana zahvaljujući brojnim Audi Connect servisima, funkcijama na zahtev i prodavnici aplikacija. Audi virtuelni kokpit pruža nove informacije o temperaturi baterije i prikazuje maksimalnu moguću snagu punjenja u realnom vremenu. RS e-tron GT ima displeje sa sadržajem specifičnim za RS.

Audi RS e-tron GT

Kao opciona dodatna nadogradnja, dostupan je tehnički napredni panoramski stakleni krov. Za razliku od prethodnih materijala, pametno staklo panoramskog krova minimizira direktnu sunčevu svetlost i postaje neprozirno pritiskom na dugme. Ovo se postiže takozvanom tehnologijom tečnih kristala dispergovanih u polimerima (PDLC), koja može da se promeni od prozirne do neprozirne.

Audi RS e-tron GT

Maksimalna ukupna snaga pogonskog sistema u verziji S e-tron GT je 500 kW/679 KS, RS e-tron GT dostiže maksimalnu snagu od 630 kW/856 KS, a RS e-tron GT performance isporučuje 680 kW/925 KS. To ga čini najmoćnijim serijskim automobilom koji je Audi ikada napravio.

Audi RS e-tron GT

U sve tri varijante modela, potpuno električni Gran Turismo iz Audija nudi impresivne performanse vožnje. S e-tron GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, a RS e-tron GT za 2,8 sekundi. RS e-tron GT performance za samo 2,5 sekunde. S e-tron GT dostiže maksimalnu brzinu od 245 km/h. RS modeli imaju maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Audi RS e-tron GT

Tu je i novorazvijeni kočioni sistem sa standardnim crnim čeljustima u S e-tron GT verziji. Čeljusti su dostupne u crvenoj boji kao opcija. Kod RS modela kočione čeljusti dolaze u crnoj, crvenoj ili narandžastoj boji po izboru kupca.

Audi RS e-tron GT performance

Uprkos značajnom povećanju snage, Audi je uspeo da smanji težinu elektromotora na zadnjoj osovini za oko deset kilograma redizajniranjem komponenti i optimizacijom sistema hlađenja. Audi je osigurao glatku distribuciju snage i dodatno je preradio elektroniku odgovornu za distribuciju pogona na sva četiri točka, optimizujući je za sve Audi drive select modove.

Nova standardna boost funkcija omogućava RS e-tron GT i RS e-tron GT performance verzijama da obezbede primetno povećanje snage od 70 kW tokom vožnje. Pojačanje se aktivira na deset sekundi, što pokazuje odbrojavanje u kokpitu.

Audi RS e-tron GT performance

Audi je smanjio težinu visokonaponske baterije dok je istovremeno povećao njenu gustinu energije. Baterija ima bruto kapacitet od 105 kWh (neto: 97 kWh).

Audi RS e-tron GT performance

Audi je povećao maksimalnu snagu punjenja za 50 kW na 320 kW. U idealnim uslovima, baterija porodice e-tron GT može se napuniti od 10 do 80 procenata za samo 18 minuta na stanici za punjenje velike snage. Za samo 10 minuta, baterija se puni do dometa do 280 kilometara. Domet, u zavisnosti od verzije, iznosi do 609 km.

Standardno vešanje je novorazvijeno vazdušno oslanjanje koje nudi značajne prednosti u dinamici vožnje bez kompromisa po udobnost. Novo i veoma inovativno aktivno vešanje je takođe dostupno kao opcija.

Audi drive select sistem dinamičkog upravljanja omogućava vozaču da kontroliše karakter vozila. Ima tri profila: efikasnost, udobnost i dinamičnost. S e-tron GT takođe omogućava vozaču da konfiguriše individualni režim, a RS modeli nude dva individualno konfigurabilna, za RS specifična režima: RS1 i RS2.

Aktivno vešanje takođe ima funkciju udobnog ulaska kada automobil miruje. U zavisnosti od početne visine automobila, može da se podigne za 55 do 77 milimetara za nekoliko sekundi.

Novi modeli iz porodice Audi e-tron GT su sada dostupni za naručivanje. Cene za S e-tron GT u Nemačkoj počinju od 126.000 evra, RS e-tron GT startuje od 147.500 evra, a RS e-tron GT performance od 160.500 evra.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 592



Komentari