
BMW će ponuditi automobil sa izborom od dve specifikacije, Sport i Style, a obe će biti proizvedene u ograničenoj seriji od po 46 automobila.

Sport model ima Marina Bay Sans Blue finiš sa Tanzanite Blue nalepnicama. Style verzija prelazi na mat Tanzanite Blue, sa nalepnicama u istoj boji, ali sa kontrastom kroz sjajnu završnu obradu.

Tu su i žuti detalji na točkovima, duž osnove poklopca prtljažnika i na vrhu stakala.

Elementi od ugljeničnih vlakana ostaju, uključujući krov, poklopce retrovizora, umetke za branike, prednji razdelnik i zadnji spojler.

Unutra je primenjen sličan pristup, sa kontrastnim elementima u žutoj boji. Sedišta su u novoj kombinaciji crne i plave kože, sa žutim kontrastnim šavovima i jedinstvenim osvetljenim VR46 pločicama.

Kupci takođe dobijaju specijalno dvodnevno iskustvo u Italiji. Ovo putovanje sa plaćenim troškovima će uključivati roštilj na Rosijevom VR46 Motor Ranchu, plus dan na stazi Misano World Circuit za ekskluzivno BMW M Driver’s iskustvo sa najnovijim BMW M modelima.
Ispod haube M4 CS je 3,0 litarski šestocilindrični motor sa 405 kW/550 KS i 650 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,4 sekunde, a do 200 km/h stiže nakon 11,1 sekunde. Za ubrzanje od 80 do 120 km/h u 4. brzini, kompanija navodi vreme od samo 2,6 sekundi, a od 100 do 200 km/h samo 7,7 sekundi.
Kada je u pitanju maksimalna brzina, novi M4 CS nema uobičajeno ograničenje od 250 km/h jer je opremljen M Driver’s Package-om kao standard pa može do 302 km/h.
Tu su i aktivni izduvni sistem, točkovi od 20 i 21 inča, 12.3-inčna digitalna instrument tabla, 14.9-inčni infotainment ekran, sigurnosni pojasevi sa M-trikolor šavovima...
Na kraju, M4 CS stazu Nirburgring prelazi za 7:21,989 minuta.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs