
Možda i najvažnije jeste uvođenje nove osnovne opreme Grecale, koja se nalazi ispod Modene i Trofea. Kako navodi Carscoops, čini se da zamenjuje prethodnu GT varijantu, koja je počinjala sa 69.900 dolara u Sjedinjenim Državama.
Maserati je potvrdio da ovaj krosover ima 20-inčne točkove, kao i unutrašnjost od vrhunske kože sa prednjim sedištima sa grejanjem i podešavanjem u 12 smerova.
Na većini tržišta, osnovni Grecale će pokretati blagi hibridni 2,0 litarski četvorocilindrični motor koji proizvodi 221 kW/300 KS. Međutim, u Severnoj Americi i Južnoj Koreji ima 243 kW/330 KS.
Iznad se u ponudi nalazi Grecale Modena, koji ima motor od 243 kW/330 KS, kao i veće točkove od 21 inča. Kupci će takođe dobiti podešavajuće vešanje, diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i Matrix farove.

Kupci se takođe mogu odlučiti za Grecale Trofeo, koji ima Nettuno V6 motor sa 390 kW/530 KS.
Tu je i električna varijanta Grecale Folgore, koja ima bateriju od 105 kWh i sistem pogona na sva četiri točka, sa dva elektromotora i ukupno 410 kW/557 KS.
Pored nekih manjih izmena, Grecale ima proširenu paletu boja koja sada uključuje 11 boja. Više boja je dostupno kroz Maserati Fuoriserie program, koji takođe dobija nekoliko novih opcija uključujući Blu Pastello, Giallo Genio Gloss, Dark Aurora Boreale i Gold Venus.
Promene u unutrašnjosti su takođe male, ali je Maserati pomenuo nekoliko novih opcija, uključujući Chocolate kožu i Sport Leader Black Blue.

Na kraju, u kabini su ekrani od 12,3 i 8,8 inča.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs