home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Aygo X GR Sport
 
Toyota Aygo X za novu modelsku godinu dobija osveženi izgled i postaje hibrid sa motorom i baterijom bratskog Yarisa. To znači da nema više 1.0 benzinca od 72 KS, to je sada hibrid sa 116 KS, korak osmišljen da poveća privlačnost ovog gradskog modela koji je do sada prodat u preko 287.000 jedinica u Evropi.

Toyota Aygo X

Elektrifikacija Toyote Aygo X nije promenila međuosovinsko rastojanje, koje ostaje kompaktno sa 2,43 metra, idealno za grad. Međutim, dužina je porasla za 76 mm, dostigavši 3,78 metara, pre svega zbog novih branika. Zapremina prtljažnika ostaje nepromenjena i iznosi 231 litar.

Toyota Aygo X

Prednji deo je modifikovan i sada usvaja novo lice porodice Toyota, sa tanjim farovima i svetlosnim potpisom koji povezuje haubu i branik, obnovljenim zajedno sa maskom, sada sa mnogo sportskijim izgledom. Treba pomenuti i set novih točkova od 17 i 18 inča, kao i retrovizore sa integrisanim pokazivačama pravca, dok su promene na zadnjem delu gotovo neprimetne.

Toyota Aygo X

Automobil sada deluje dinamičnije, takođe zahvaljujući novim dvobojnim opcijama.

Toyota Aygo X GR Sport

Sem toga, predviđen je i novi GR Sport paket opreme, koji ima za cilj da pruži dinamičniji utisak, donoseći sa sobom i čvršću šasiju i brže upravljanje, kao i jedinstvenu prednju rešetku, GR Sport 18-inčne aluminijumske felne i sportskija sedišta.

Toyota Aygo X GR Sport

Toyota Aygo X GR Sport

Ono što se najviše primećuje u unutrašnjosti je nova digitalna instrument tabla od 7 inča. Istovremeno, infotejnment sada ima moderniji izgled. Među tehničkim karakteristikama se nalazi i električna ručna kočnica, dva USB-C porta i novi ažurirani paket asistenata za vožnju: sistem za prevenciju sudara, održavanje trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova, zaustavljanje u slučaju nužde i proaktivni asistent za vožnju. Po prvi put, planirana su i OTA ažuriranja.

Konačno, u zavisnosti od paketa opreme, dobija se i digitalni ključ, električno sklopivi retrovizori i bežično punjenje.

Toyota Aygo X

Ipak, najviše pažnje obnovljeni Aygo X privlači hibridnim pogonskim sklopom, sa 1,5 litarskim motorom i ukupno 116 KS, 44 KS snažniji od prethodnog modela. Takođe, Aygo X je sada standardno opremljen Yarisovim automatskim menjačem.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 10 sekundi, dok emisija CO2 pada na 86 g/km.

Japanski proizvođač još uvek nije objavio informacije o cenama. U svakom slučaju automobil bi trebalo da stigne u narednih nekoliko meseci, naravno po višim cenama od trenutnih zbog dodavanja tehnologije i hibridnog pogonskog sklopa.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs





čitanja : 319



Komentari