

Najnovija verzija ovog japanskog taksija sada nudi duži domet vožnje, novu digitalnu instrument tablu i nekoliko dodatnih bezbednosnih karakteristika.

Prvobitno lansiran 2017. godine, JPN Taxi je dizajniran oko praktičnosti i udobnosti, sa visokom linijom krova, kliznim vratima i prostranom kabinom. Toyota nije menjala spoljašnji dizajn, zadržavajući tako karakteristične trodelne branike i modularne poklopce svetala. Ovo olakšava i pojeftinjuje popravku nakon manjih udaraca.

U doteranoj kabini se ističe redizajnirana digitalna instrument tabla od 7 inča, dok putnici na zadnjim sedištima sada imaju podesive ventilacione otvore na krovu.

Toyota nastavlja da nudi i promišljene karakteristike enterijera poput antibakterijske tkanine sedišta, rukohvata za starije putnike, grejane zadnje klupe i verziju prilagođenu za invalidska kolica.

JPN Taxi i dalje koristi isti hibridni pogonski sklop koji kombinuje 1,5 litarski TNG motor sa jednim elektromotorom i nikl-metal baterijom u podu. Velika promena ovog puta je veći rezervoar za TNG, koji je porastao sa 52 na 58 litara. To znači manje zaustavljanja za gorivo i više vremena na putu.
Najnoviji Toyota Safety Sense paket donosi nekoliko korisnih ažuriranja. Sada bolje uočava pešake, bicikliste i druga vozila, bilo da je dan ili noć. Upozorenje o napuštanju trake je sada podržano asistencijom za održavanje trake. Nadzor mrtvog ugla je takođe nedavno dostupan kao opcija.
Osveženi JPN Taxi je već dostupan za naručivanje u Japanu. Cena počinje od 3.455.100 jena (21.170 evra), dok skuplji paket opreme Takumi kreće od 3.680.600 jena (22.555 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs