
Hiperautomobil izgleda veličanstveno. Njegovi paneli od karbonskih vlakana su lakirani u Rosso Gloss crvenu boju, koja je duboko ukorenjena u italijanskoj kulturi, a niz zlatnih pruga se proteže duž donjih delova karoserije. Donja strana podeljenog zadnjeg krila sadrži još više zlatne boje.

"Iconico" felne s pet krakova su lakirane u Precision Polished Colourless boju, koja izgleda kao srebrna. Dobile su detalje u vidu brušenog aluminijuma, a iza njih se nalaze crna kočiona klešta.

"Pilota" sedišta su presvučena crnom Alkantarom i crnom kožom te prošivena dvobojnim crno-zlatnim koncem. Unutrašnjost sadrži nekoliko komemorativnih logotipa "95", kao i mašinski obrađene aluminijumske rotirajuće brojčanike i karbonske satenske ukrase.

Kako navodi Klix.ba, ovo slavljeničko izdanje ne donosi više snage, ali to i nije potrebno. Battistin pogonski sklop s četiri elektromotora, koja se nalaze i u Rimac Neveri, i dalje isporučuje 1.900 KS i 2.300 Nm obrtnog momenta na sva četiri točka. Ukratko, automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za oko dve sekunde, do 300 km/h stiže za 12 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 345 km/h.

"Ovaj jedinstveni automobil obeležava završetak proizvodnje Battiste ove godine. Novantacinque označava prekretnicu u istoriji kompanije Automobili Pininfarina", navodi se u saopštenju.
Proizvodnja Battiste, koja je ograničena na samo 150 jedinica globalno, biće završena kasnije ove godine.
Izvor: Klix.ba / Top Gear
Foto: Automobili Pininfarina