
Emira Turbo ima turbo četvorocilindrični benzinski motor iz AMG-a sa 360 KS, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,4 sekunde.

Dostupan je isključivo sa automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz napomenu da ga je Lotus doterao da bi omogućio bolje i brže menjanje brzina nego raniji primerci.

Automobil dolazi sa jedinstvenim Turbo oznakama, žuto-crnim Lotusovim amblemima i satenski srebrnim detaljima. Standardna oprema uključuje električno podesiva sedišta u 12 smerova sa funkcijom memorije, digitalni vozačev displej od 12,3 inča, ekran osetljiv na dodir od 10,25 inča, bežični Apple CarPlay i Android Auto, plus razne bezbednosne i sisteme pomoći vozaču.

Tu je i Emira V6 SE koja koristi 3,5 litarski V6 motor sa kompresorom koji raspolaže sa 400 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde. Šestostepeni manuelni menjač dolazi kao standard, ali automatski menjač je takođe dostupan na ovoj verziji.
Lotus ovde pominje i nove amortizere, oštrije upravljanje i bolju udobnost vožnje.
V6 SE se takođe nudi sa izborom od dve postavke. Lotus kaže da je „Tour“ podešen za svakodnevnu upotrebu na putu, dizajniran da ponudi oštro upravljanje uz udobniju vožnju, dok „Sports“ dodaje čvršće opruge i amortizere, što ga čini pogodnijim za upotrebu na stazi.

Lotus je predstavio i dve nove boje u Emirinoj ponudi (EOS Green i Purple Haze), kao i novu Racing Line specifikaciju, koja je dostupna i za Turbo SE i za V6 SE. Za dodatnih 3.000 funti, ovo dodaje žute, crvene ili srebrne akcente na prednji spliter, plus kočione čeljusti i poklopce retrovizora u istoj boji, koja se takođe koristi i za šavove u kabini.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs