

Uncharted je treće električno vozilo u Subaruovoj liniji, nakon Solterre i Trailseekera, a opet se radi o modelu koji je nastao u saradnji sa Toyotom (korsiti Toyotinu e-TNGA platformu).

Subaru kaže da su inženjeri razvili Uncharted da bi imao odlično prianjanje na površinama poput šljunka i snega. U njegovoj konstrukciji je korišćen lagan i kruti čelik visoke čvrstoće da bi se obezbedila strukturna podrška zahvaljujući baterijama ispod poda i aerodinamičkim poboljšanjima.
Uncharted ima litijum-jonske baterije od 77 kWh.

Postojaće dve verzije sa prednjim pogonom i 221 konjskom snagom. Model sa dugim dometom i prednjim pogonom ima domet veći od 300 milja (492 km).
Postoje i dve varijante sa Symmetrical AWD pogonom na sva četiri točka, sa 338 konjskih snaga i dometom od oko 290 milja (467 km).
Verzije sa pogonom na sva četiri točka ubrzavaju od 0 do 100 km/h za manje od 5 sekundi.

Uncharted ima točkove od 18 do 20 inča, kao i dvobojni krov, isključivo na GT verziji.
Standardne karakteristike uključuju ekran osetljiv na dodir od 14 inča, bežični Apple Carplay i Android Auto, dva bežična punjača na prednjoj centralnoj konzoli i dva USB-C punjača za putnike na zadnjim sedištima.

Uncharted dolazi sa standardnim NACS portom za punjenje sa brzinama do 150 kW.
Ima ugrađeni punjač od 11 kW, a sa brzim punjačem baterija će se napuniti od 10 do 80% za 30 minuta.
Uncharted dobija i EyeSight tehnologiju za pomoć vozaču sa kočenjem pre sudara, upozorenjem na poprečni saobraćaj ispred vozila, nadgledanjem mrtvog ugla, upozorenjem na napuštanje trake i drugim funkcijama.
Prodaja u SAD će startovati početkom sledeće godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs