

Glavna spoljašnja karakteristika Galaxy V900 je velika rešetka u braniku. Novi lidar sistem je dodat na krov, proširujući mogućnosti sistema autonomne vožnje. Profil i zadnji deo ostaju nepromenjeni, a dvobojna završna obrada je ostala. Zbog drugačijeg branika, hibridni V900 je duži od električnog modela – 5.360 mm u poređenju sa 5.316 mm. Širina (1998 mm), visina (1940 mm) i međuosovinsko rastojanje (3200 mm) ostaju nepromenjeni.

Unutrašnjost Geely Galaxy V900 je gotovo identična modelu L380. Vozilo ima odvojene ekrane za instrument tablu (10,25 inča) i medijski sistem (15,4 inča). Glavna razlika je dodavanje centralnog tunela pune veličine umesto posebnog naslona za ruke.

Detalji o tehničkim karakteristikama hibrida su trenutno ograničeni. Sve što je poznato je da koristi 1,5 litarski turbo motor i litijum-jonsku bateriju. Nominalna maksimalna brzina je 190 km/h. Kinesko Ministarstvo industrije i trgovine je ranije otkrilo navedeni električni domet: 165, 172, 195 ili 202 km.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs