Chevrolet Orlando na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Ševrolet orlando“ ispunjava sve porodične obaveze. Sedam sedišta, mišićav izgled, snažni agregat i odličan enterijer njegova su lična karta
„Ševrolet“ hrabro i na velika vrata ulazi u evropski segment
višenamenskih vozila. „Oružje“ se zove „orlando“. Izdvaja se iz gomile krosover
izgledom, blago agresivnim stilom i dugačkom karoserijom koja nosi sedam sedišta.
Dizajn karakteriše niska krovna linija, blagi „mišići“, dok DNK brenda nosi
podeljena rešetka hladnjaka i zlatna „leptir-mašna“ „Ševroleta“.
Na startu testa „orlando“ nas je brzo osvojio upravljivošću, snažnim ali
ekonomičnim turbo dizelom. Naravno, u vožnji i te kako prija stil koji vlada
kabinom. Naime, na delu je koncept dvostrukog kokpita, preuzet iz „korvete“.
Utisak pojačava ledenoplavo osvetljenje, kao u svim novim modelima „Ševroleta“.
Menjač se nalazi na kosini koja deli vozača i suvozača, što znači da savršeno
leži u rukama. Iznad njega je smešteno desetine tastera za upravljanje klimom,
audio-sistemom i ostalim komandama. „Mesnati“ volan i te kako doprinosi
odličnom utisku. Komande su logične i pri ruci, dok su materijali solidni.
Prednja sedišta pomeraju se u velikom radijusu. Dužina od 465 cm donela je
dosta mesta u drugom redu. Treća klupa komotna je za decu, ali može da posluži
i odraslima u kraćim gradskim destinacijama. Zamerka je loš pristup trećem
redu, pa je za ulazak potrebna blaga akrobacija. Raspored sedenja naziva se
„pozorišni stil“ s obzirom na to da su, uprkos čistoj krovnoj liniji, dizajneri
uspeli da izdignu drugi i treći red, što putnicima omogućava bolji pogled i
napred i bočno.
Pod haubom smo vozili 2.0 turbo dizel sa 131 KS. Agregat odlično povlači tonu i
po težak „orlando“ i čini ga agilnim. S druge strane, potrošnja od oko devet
litara u gradskoj vožnji bez štednje gasa veoma je solidna, dok se u mešovitom
režimu lako pravi prosek od oko sedam litara. Naravno, za to je zadužen
šestostepeni manuelni menjač.
Osnovni model sa benzincem 1,8 od 140 KS košta konkurentnih 16.150 evra. Model
s testa - 2.0 dizel skuplji je za 2.000 evra. Oba osnovna paketa imaju bogatu
osnovnu opremu. Takođe, za Sajam automobila u Beogradu predviđeni su i popusti
na ove cene.
Sve u svemu, „orlando“ nas je na testu prijatno iznenadio i pokazao da ima
nameru da pomrsi konce konkurenciji u klasi.
3 motora
„Orlando“ pokreću tri ekonomična motora - jedan benzinac i dva komon-rejl
dizela. Oktanac od 1,8 litara ima 141 KS pri 6.200 o/min i 176Nm momenta pri
3.800 o/min. Ide 185 km/h. Oba dizela su zapremine 2,0. Snažniji ima 163 KS,
razvija 195 km/h, dok slabiji (sa testa) ima 131 KS.
3 nivoa opreme
Osnovni nivo opreme LS uključuje ESP, šest vazdušnih jastuka, električne
retrovizore, ABS, tonirana stakla, audio-sistem sa četiri zvučnika, daljinsko
zaključavanje, blokadu motora, ESC - kontrola proklizavanja pogonskih točkova,
manuelnu klimu, retrovizore s grejačima, upaljač i pepeljaru, senzor za svetla,
sedam sedišta...
Srednja linija LT verzija ima i senzore za parkiranje, audio-komande na volanu,
dok najjači paket LTZ donosi 17-inčne alu felne, retrovizor s automatskim
zatamnjivanjem, elektronsku kontrolu vožnje...
Autor : Mladen Radulović
Ne znam, ne volim nesto posebno sevrolet, jos manje ove crossovere iz MPV ka SUV a ima malo i od kombija... Ali ovaj ne izgleda lose. Dovoljno lici na dzip, ne deluje mi lose iznutra... ima neko iskustva sa captivom ili cruzeom pa da napise, bas me zanima kakvi su ?
@ Cule
Ima ispred Đelmaša isti ovakav, platinasto siva boja, deluje kao neki džip, dok na slikama deluje kao odignuti karavan (crossower). Prosto se na slici ne vide neke stvari. Prijatno iznenađenje. Ako bih nešto menjao, to je C stub
Ma menjao bih i ja svasta, ali je zanimljiva kombinacija, tacnije, zanimljivo izgleda. Ne znam samo kakvi su u smislu pouzdanosti itd... Ne poznajem ljude koji imaju Chevroleta. Imam jednog prijatelja koji vozi Aveo, ne zali se. Za ove vece, novije, Captiva, Cruze... O njima nemam nikakav info.
Za vozilo takve vrste ( "kombi" za 7 "duša" ), sama cena ne deluje loše ( sve ostalo je za diskusiju ). A i naravno da se u toj "dužini" ne može očekivati neki poseban komfor za putnike u 3. redu sedišta, niti se bez kliznih vrata može rešiti problem otežanog ulaska putnika u taj deo