home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Masivnost, stabilnost i direktne komande su lična karta RAV 4 Treća generacija ima prefinjeni pogon 4x4

Spretan na ulici i u šumici!

RAV (rekreativno aktivno vozilo) nastao je kao mali „lend kruzer“. Bio je prvi evropski SUV (1994. godine), odnosno neprikosnoveni suveren carstva kompaktnih terenaca.
Ali đavo (konkurencija) ne miruje. Svi sada imaju „krosovere“ (nova kategorizacija). „Tojota“ mora da pojača. RAV je dobio pogon 4x4 sa zaključavanjem diferencijala da bi se razlikovao od protivnika.

Restilizovana treća generacija, koja je bila na testu Kurira, dobila je lepšu „njušku“, s tanjim farovima. Tu su i migavci u retrovizorima i LED ukrasi pozadi. Dobro je kada se sve sabere.

Enterijer je pre svega kvalitetan. Sedišta i obloge vrata ukrašeni su luksuznom alkantrom u paketu „elegant“. Materijali su solidni. Bili bi još bolji, kažu u „Tojoti“, ali su korišćene reciklirane sirovine. Instrument tabla svetli sivo s primesama braon nijansi. Deluje elegantno, mada bi bolje pasovale življe boje.

Međutim, vozač ima „topao“ osećaj jer su mu komande i tasteri subjektivno blizu. Volan oduševljava jer je sportski zasečen. Veoma je direktan, a sve pohvale i za stabilnost.
RAV je automobil koji osvaja na drugu loptu. Komande, nisu previše mekane, pa zahtevaju privikavanje. Ali posle nekoliko dana „druženja“ vožnja postaje sve veće uživanje. Odlično projektovana veza vozača i automobila.

Pod haubom je 2,2 D4D dizel. Odlična mera za 1.600 kilograma težak RAV. U gradu troši oko 10 litara, a na 120 km/h osam litara. Očekivali smo manje, mada zima je stigla pa nafta ide brže.
Cena osnovnog modela je 21.450, a testiranog 32.050 evra. Nije jeftin, ali RAV ima adut. Polovnjaci drže cenu. Šta mislite zašto?

Standardna oprema

Automatska dvozonska klima, alu-felne 17 inča, ESP, elektropodesivi retrovizori (preklapanje), elektronski podizači svih stakala, krovni nosači, radio CD/MP3, sedam vazdušnih jastuka, tamna zadnja stakla, senzori za kišu i svetlo, blutut, tempomat, elektropodesivo vozačevo sedište, grejanje prednjih sedišta, pomoć pri spuštanju nizbrdo...

Pogon 4x4

RAV ima integralni pogon 4x4. Automatski, po potrebi, prebacuje moment elektromagnetnom spojnicom na zadnju osovinu, do 45 odsto. Elektronski se zaključava diferencijal (55:45 odsto).

RAV4 2.2, 150 KS

Motor: 2.231 cm3
Snaga: 150 KS pri 3.600 o/min
Obrtni moment: 340
pri 2000-2800 o/min
Menjač: Manuelni, 6-stepeni
Masa: 1610 kg
Maksimalna brzina: 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,8 s
Dužina / širina / visina:
4.335 / 1.815 / 1.685 mm
Rezervoar: 60 l
Potrošnja na testu (grad): 10 l
Osnovni model: 21.450 evra
Testirani model: 32.050 evra

Autor: Mladen Radulović

Foto: Kurir-info.rs



čitanja : 2716



Komentari

Da pogadjam:
Test je obavljen ispod dalekovoda na Bezanijskoj kosi, u blizini bezanijskog groblja. Fotografisano kamerom sa nekog smart telefona da bi konacno slika bila "mirror"-ovana kako bi to izgledalo "bolje".(obratiti paznju na tablice).
Em je ovaj SUV stara vest em je sam clanak neprivlacan...

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Nov 2011, 00:40

Lepša je pre restajlinga,makar spolja...
Napred ko Camry...

Autor PITBULL™ 22 Nov 2011, 03:57

Pokazao se kao izuzetno kvarljiv.

Autor TSVW 22 Nov 2011, 08:22

@UCS
Hahahaha, dobro si to primetio.

Mada sta i ocekivati od "Kurira".

Autor Damko 22 Nov 2011, 17:39

@Damko,
Razmazio me Top Gear ali da ne budem previse nerealan, Top Speed i Vrele Gume su veoma dobri. SAT uglavnom zavrsi na onom zadnjem parkingu Arene ili skoknu do Belvila kojeg, iz nekog razloga, ljudi iz stampe smatraju luksuznim stanovanjem.... Doduse, bar operu auto.

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Nov 2011, 19:48