Mercedes B klase na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
„Mercedes“ B klase donosi harizmu u kabini i predstavlja praznik za oči na ulici, dok vozač uživa u preciznosti komandi
Školski primer evolucije dizajna
Nova B klasa treba da izgleda baš kao na ovim slikama. „Mercedes“ i dalje majstorski ume da napravi jedan korak napred, ali ne i dva. Pokazao je to sa modelima CLS i E klasom.
Još inteligentniji moraju da budu dizajneri kabine. Granica između kiča i elegancije u enterijeru je tanka. Međutim, genijalci iz Štutgarta opet su uspeli. Ubacili su četvorokrake ventilacione otvore, koji dosad nisu viđeni u automobilskim kabinama, i tako udahnuli dušu automobilu. Ostatak enterijera je tipičan za „mercedes“. Začin je kolor ekran, materijali su odlični, dugmad se „hvataju“ instinktom i - eto desetke za kabinu! Konstruktori kažu da nijedan „mercedes“ dosad nije toliko napredovao! Mi kažemo da su konstruktori u pravu.
Volan je obložen vrhunskom kožom, ali za to treba doplatiti. Šestostepeni menjač je veoma dobar, mada su hodovi mogli malo i da se skrate. Stabilnost je odlična, naročito u sport paketu s testa, koji spušta vešanje za 15 mm... Zbog svega toga vozač uživa dok upravlja preciznim komandama, a jedina razlika u odnosu na druge „trokrake zvezde“ je u tome što je sedište podignuto.
Iako je cena osnovnog dizela 23.500 evra, dodatna oprema strmoglavo može da „oteža“ cenu za još oko 10.000 evra, što nije baš prijatno i predstavlja najveću manu. Međutim, bitna je stvar da direktni konkurenti - BMW i „Audi“ - zasad nemaju pravog suparnika u ovoj klasi, pa „Mercedes“ i dalje nudi odličnu opciju za fensi porodicu.
Direktno upravljanje
Agilnost i stabilnost ostvareni su veštim podešavanjem zadnjeg oslanjanja, dok je upravljač elektromehanički, što pojačava preciznost. Doplaćuje se za rashladni kompresor, patosnice od velura, točkove od 18 inča od lake legure.
MERCEDES B KLASA
Motor: 1.796 cm3
Snaga: 136 KS pri 3.600-4.400 o/min
Masa: 1.475 kg
Moment: 300 Nm, 1.600-3.000 o/min
Ubrzanje: 0-100 km/h: 9,5 s
Maks. brzina: 210 km/h
Dimenzije: 4.359 / 1.786 / 1.557 mm
Međuos. razmak: 2.699 mm
Prtljažnik: 488/ 666 / 1.545 l
Potrošnja u gradu (fabrički): 5,5 l
Osnovni model B-200 CDI: 25.689 evra
Cena testiranog modela: 36.000 evra
Uvećavanje gepeka
Uz doplatu zadnju klupu moguće je pomeriti do 14 cm ka napred, a tada se prtljažnik od 466 litara pretvara u onaj od 666 litara. Takođe, suvozačevo sedište se potpuno preklapa, pa se B klasa pretvara u ozbiljnog transportera.
Autor: Mladen Radulović
Foto: Kurir-info.rs
Nije los vidjao sam par u gradu kod mene fino izgledaju. A evo sad sam vidio interier nove S klase.
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2012/01/spy-another-look-inside-2013-mercedes_225.html
Ona prosla B je bila tu i tamo dok ova je bas dobra. Taman za neku fensi porodicu. :)
Seta ova bela od redakcije do redakcije.. Cena je visa nego sto treba.. Uvek je bolje C nego B..
Ima li neko iskustva sa novom E klasom i motorima 200 CDI BE ili 220 CDI ? Moze li se pokrenuti ili trazi jace motore?
„Mercedes“ i dalje majstorski ume da napravi jedan korak napred, ali ne i dva...SVE JE RECENO.BEST OR NOTHING
O čemu da govorim kad je autor teksta priučeni nvinarčić, njemu je enterijer granica kiča i elegancije, a srebrnu plastiku kod Hyundaija hvali kao da je u pitanju Bentlijev rčno poliranu aluminijum.
Mrzim tekstove iz dnevnih listova, od kurira, samo je ALO! još gori
"Granica između kiča i elegancije u enterijeru je tanka"
Bilo bi dobro da je tanka, nego ne postoji. Enterijer u seriji 1 je svetlosnu godinu ispred ovog. Ulazio sam i u jedan i u drugi auto. Kvalitet materijala na prvom mestu, a sto se tice dizajna, ovo je cista kicerica, dok je u jedinici odlicna kombinacija sportskog i luksusznog, bez i jednog kic detalja. Mozda ce neko reci za onu crvenu aluminijumsku (dakle ne plasticnu) traku u sport ediciji da je kic, ali to je opcioni izbor svakog kupca. A ako uzmemo u obzir da je enterijer u A klasi identican kao u B klasi, i da moze da bude samo losiji, nikako bolji, onda su neke stvari jasne. A ove ogromne metalne ne pokrivene sipke na stubovima vrata u enterijeru B klase mi nikad nece biti jasne. Uzmes neki luksuzan kozni enterijer, plemenito drvo ili lep bruseni aluminijum ili hrom (posto toga ima dosta u mechkama) i onda odjednom, bam, ogromne bele, ili plave, ili ... (koja god da je boja eksterijera)...metalne hladne povrsine u unutrasnjosti. Pa glavom ako zakacis mozes da se povredis. Tako je u Ladi Nivi, Yugo, i slicnim automobilima te klase.
www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/jaguar-xf-2-2-d-und-mercedes-e-220-cdi-diesellimousinen-der-vernunft-4246161.html
Panchev, pokrece se super. :D
Toma, ovaj enterijer je odican, ja ne znam sta pricas ti... Ako bude A klasa imala slicanl enterijer ovome bice bolji od serije 1, a kamoli ovaj.
McLaren
Verujem za 220 CDI , ali bojim se E klasa sa motorom 200 CDI nema gas pedalu? 136ks ne uliva nadu..
Posto je dilema u kupovini, definitivno 220 CDI , posto je registracija ista..
I postoji oprema Comfort?
Prva je Classic , najvisi paket je Avantgarde.. Ili je to nekad bilo?
@Panchev9
Pitaj doktora. :)
Kod mene u komšiluku čovek ima baš E200 cdi novu Avangard. Uzeo je na NBG kad je izašla.
Nisam se nikad vozio u njoj,niti je vozio,ali video sam par puta kad je "stegne". :)
Ide još kako. E sad,ja bi uzeo samo E350cdi. :) Ako neko već uzima,najbolje je da uzme E220 ili E350cdi.
Sada imaš samo Elegance i Avangard paket. A Clasic je izbačen,tj serijski bez doplate ti je Clasic,samo ga više ne zovu Clasic već bez oznake. Avangrard ti je jači paket i puno lepši po meni. Meni E klasa nije E klasa ako nije Avangard. :) Ali ti paketi,to je samo delić opreme,Elegance košta npr oko 2 500 eur a Avangard oko 3 500 eur. Ti u nju još možeš da staviš 40 000 opreme. U pravu si za 200/220,ista je kubikaža,kao i 250,samo što 250cdi ima 204 konja,a 220 ima 170.
Ako još nešto treba,tu sam. ;)
Pozzz
PITBULL
Ol rajz..
Koliko sam shvatio ovde je u pitanju taj prvi dizelas( pitacu za oznaku), ali mi je receno da je Confort oprema?! Onda je vrv Elegance, jer MB godinama imao takvu klasifikaciju opreme(Classic, Elegance, Avantgarde)..
Koja je razlika u ceni izmedju Elegance i Avantgarde? Na sajtu nemaju oznake opreme..
Rekao sam i ja za Avantgarde, ali kada se cena cuje splasne i nada i vera..
Mozda bude i 250.. :)
To mi je promaklo da je ista kubikaza..
@Panchev9
Confort ne postoji,samo Avangard i Elegance.
Kao što sam rekao,Elegance se doplaćuje oko 2 500 a Avangard oko 3500 kod nas. To ti je samo delić opreme,više vizuelni kako želiš da izgleda,elegantno ili avangardno.
Kao polovnjak,mislim da se lakše prodaje Avangard i da je privlačniji. Jel to čovek gleda da uzme nov ili?
Opremu lako prepoznaš. :)
Lepši je Avangard.
Elegance unutra ima boju drveta,Avangard ima tamniju,lepše felne,branike.
Ma videćeš koji je Avangard i sam. :)
Ako uzima do 2500ccm nek uzme 220 cdi. ;)
P.S. Evo ti sajt Nemački pa tu možeš sve lepo da vidiš,jedino Nemački ako ti je problem. :)
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/_w212.flash.html?isflipfocus=1
Ideš na konfigurator i tu možeš da studiraš,da vidiš sve u detalje . :)
Najbolji konfigurator ima Meca. :) Odma "presvlači" u ono šta izabereš,jako je lak za korišćenje.
Kojom logikom je moguce da motori od 1.8 i 2.1(da zaokruzimo) imaju istu snagu od 136ks?
PITBULL
Nov..
Ne traze dodatne zastite.. Audi trazi zeder.. :)
Dobar konfigurator.. Samo mi se zamutilo od cena..
@Panchev9
Pa ako uzima nov,najpovoljnije mu je da uzme E200 cdi Avangard,kao što je ovaj čovek uzeo. Ona ima u principu sve što ti treba,samo što čovek uvek hoće od ptice mleko. :)
E to diže cenu taman da može da uzme dva takva. :)
Kakva zaštita,pa nije to iz VW grupacije ,BMW-a itd. :)
PITBULL
Ali broj 136?
Ne razumem ovaj domaci sajt MB-a u vezi cena? Doduse i BMW ima slican.. Kao da ne mogu da naprave 3 puta veci cenovnik.. Ali i sta ce to raji na netu.. To se ide uzivo.. Videcemo na licu mesta..
@Panchev9
A ko ima tu čast? :)
Javi šta ste uradili.
Mislim da ti je E200 cdi 40 000 eur + Avangard još oko 3500.
PITBULL
Izvesticu rezultat..
Da li znas ukratko koja je razlika u opremi za Avangard, a da nije "sminka" u enterijeru koja isto znaci..
@Panchev9
http://paultan.org/2010/01/24/mercedes-benz-e-class-w212-test-drive-review/
Siva je Elegance,Crna je Avangard. Kao što rekoh,razlika je pre svega u stilu. Ovo je Avangardno,ovo elegantno.
Uz to,Avangard ima nešto malo više opreme. Jedina značajna razlika ako izuzmemo dizajn,je ta što je Avangard malo spušten (za 1,5cm) u odnosu na Elegance i ima sportski orijentisano ogibljenje. Avangard ima tamnu boju drveta,sivu instrument tablu,lepše felne itd.
P.S. Elegance ima zelenkasta stakla,Avangard ima plavičasta (mnogo lepše). Oba paketa imaju ambijentalno osvetljenje,Avangard ima unutrašnji retrovizor sa funkcijom zatamnjivanja kad ti upali duga neko iza tebe. Uglavnom,razlike su vizuelne,dosta ima razlika i po meni Avangard je neuporedivo lepši. Tj,za mene u obzir dolazi samo Avangard.
Jedino još AMG stajling je iznad i lepši od Avangarda.
Oprema je posebna priča,ljudi misle ako je Avangard da je u fullu. :) A to je samo stil izabran. Sve doplaćuješ,navigaciju,muziku,TV,telefon,kožu,memoriju,masažu,dinamična sedišta koja se pumpaju u krivini,automatik (kod 350cdi je standard),panorama,brdo sistema tipa night-vision,ekrane pozadi itd. :)