home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Hjundai" je zadržao staro ime za jedan od svojih najprodavanijih terenaca, iako novi "santa fe" i nema mnogo dodirnih tačaka s prethodnikom. Treća generacija bestselera korejskog automobilskog giganta izrađena je na potpuno novoj platformi. Zadatak dizajnera i inženjera bio je veoma delikatan. Jer, prethodne generacije ovog SUV vozila, od 2000. godine do nastanka novog modela, prodate su u 2,6 miliona primeraka.

Novi "santa fe" dizajniran je s ciljem postizanja što veće funkcionalnosti i udobnosti za sve putnike. Uvedena su neka od poslednjih tehnoloških dostignuća - otključavanje vozila bez ključa i pokretanje motora pritiskom na taster, navigacioni sistem sa TFT LCD ekranom osetljivim na dodir, s glasovnim komandama, prikazom kamere za hod unazad i "surround sound" sistemom, a tu su i panoramski elektropodesivi stakleni krov, LED prednja i zadnja svetla...

Mi smo na testu imali model sa dvolitarskim dizelašem (2.0 CRDi), s pogonom na sva četiri točka i šestostepenim manuelnim menjačem. Snaga od 150 KS (pri 4.000 obrtaja) i obrtni moment od 383 Nm (u rasponu od 1.800 do 2.500 obrtaja) daju sasvim solidne vozne karakteristike. Volan je precizan, baš kao i šestostepeni manuelni menjač. Oprema "stajl" je, u suštini, treći nivo opreme, a već u početnom "komfortu" bukvalno "nema šta nema".

Automobilom se lako upravlja, a parkiranje je još lakše, zahvaljujući mnogobrojnim parking senzorima, ali i kameri za vožnju unazad. Potrošnja je, prema fabričkim navodima, prosečnih 6,1 litar dizela na 100 pređenih kilometara. "Hjundai" obećava da će u gradskim uslovima "santa fe" trošiti 8,1, a na otvorenom drumu samo 4,9 litara evrodizela. Ovi podaci se odnose na vozilo s motorom 2.0 CRDi i šestostepenim manuelnim menjačem.

Kompletan članak i više slika na sajtu Novosti.rs



čitanja : 1026



Komentari

Ma probao sam ga, vrlo je trom sa 150KS na svoju težinu, i to mu je najveća zamerka. A za 2.2L i 197KS sleduje "porez na lukzuz" i isključivo max oprema sa 41k evra. Mnogo brate! Uošte ne zarukem jer slabiji i manj ix35 ima 2.0d sa 184KS a ovaj veći SantaFe 2.0d sa samo 150KS!

Autor Miki 17 Apr 2013, 18:24

Koliko para, toliko muzike. U ovom sliucaju mnogo svega.

6 litara ce trositi samo dok je parkiran.

Nema lepseg SUV-a puna velicine, sem GL koji josta duplo vise.

Autor Fordovac 17 Apr 2013, 20:37