home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir –info.rs

„Moka“ značajno unapređuje „Opelovu“ garažu. Komande su znatno mekše, lako se vozi, okretna je, agilna i snažna

Ispijanje espresa je uživanje, ali kako se dovesti do kafića? Pravi predlog je „opel moka“ - „ovlašćeno vozilo za odlazak na kafu“!

Mali terenac, po svemu sudeći, predvodi novu filozofiju. Naime, komande „moke“ su, u odnosu „Opelove“ modele proteklih godina, znatno mekše, i to je promena koju pozdravljamo, pre svega upravljač čiji je servo pojačivač naštelovan na idealnu jačinu. Uz nagrađena ergonomska sedišta i podešavanje upravljača u obe dimenzije, vozač lako nalazi idealan položaj pred upravljačem. Menjač je takođe unapređen, mada je trebalo skratiti hod.

Ipak, stepeni prenosa su odlično podešeni, pa se uz agregat 1,4 turbo sa 140 konjskih snaga u gradu ponaša agilno i okretno. „Moka“ je raspoložena za ubrzanja, a subjektivni osećaj potkrepljuje podatak da do stotke ubrzava za 9,9 sekundi, što je veoma dobro. Iako fabrika deklariše potrošnju od osam litara u gradu, na testu smo teško uspevali da se spustimo ispod 10 litara.

Kompletan članak (i više slika) na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 992



Komentari

Kosta kao kantrimen. Fail fail fail fail fail!

Autor Fordovac 23 Apr 2013, 17:11