Top Speed test: BMW 530d

Kao da je juče bila 2009. kada smo prvi put vozili novu „seriju 5“. I to šestu generaciju popularnog modela BMW-a, koja je ovih dana prikazana u restilizovanoj verziji.
Godine prolaze, stilovi i ukusi se menjaju, a tehnika napreduje kao i proizvođači, koji žele da ostanu u trci za sve izbirljivije kupce tome moraju da se prilagode. „Životni vek“ jednog modela automobila kao da se sve više skraćuje i jedva da iznosi sedam godina, pri čemu „osvežavanje“ sledi nakon tri do četiri sezone. BMW, naravno, pažljivo prati, ali i diktira trendove, te brižljivo neguje svoju gamu... I nekako, čini mi se kao da je juče bila 2009. godina kada je predstavljena šesta generacija popularne „petice“.
Inače, „BMW serije 5“ debitovao je još davne 1972. godine, pa su se potom ređale generacije iz 1981, 1988, 1995. i 2003. Sada je došlo vreme da se „podmladi“ cela porodica ovog modela, koji čine Sedan, Turing i Gran Turismo.
Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs
бмв
Нема конкуренције. Ни по квалитету, ни по особинама, ни по продаји.
Test je napisan toliko dosadnim i suvoparnim stilom da sam zaboravio da sam ga pre nekoliko dana pročitao u Top Speed magazinu. Domaće novinarstvo vapi ne samo za povratkom Autostarta (kojeg 99% neće biti), nego za bilo čime kvalitetnim.
Priznajem, nije lako kritikovati BMW, i ja sam svojevremeno imao takvih "problema" kad sam pisao prezentaciju za (tada novi) BMW E92, ali ipak...prezentacija je jedno a test nešto drugo.
A sta cemo sa onih julskih 3300 primjeraka. dok su A6 i E klasa prodata u 4000, odnosno 5000 primjeraka. :))) Naravno u njihovoj maticnoj zemlji
U avgustu, Audi otisao u minus 5,6%, Bmw oko 3,3 a Mercedes u plusu za 0,4 %
Shlaffi
Da li ti znas da je u julu serija 5 prodata oko 5000 komada vise od e klase. I to stari model, pre restilizacije, nasuprot potpuno novoj e klasi. Eto, to cemo.
http://www.autobild.de/artikel/hitliste-neuzulassungen-august-2013-4358145.html
Ako bih uzimao dizel varijantu, definitivno bih uzeo ovaj 530d, mnogi kazu da se najbolje pokazao od svih BMW-ovih dizelasa.
Ortak dobio ponudu za 520 D u Delti. Kaze ide ko zmaj, verujem ja, al nekako ne mogu da povezem peticu sa necim sto nije sestak. Izgleda fenomenalno, inace. Od svetog trojstva, verovatno bi ovo bio moj izbor. U nekoj petrol varijanti.
@ MV
Dođi u Lazarevac da vidiš šta voze Vreočani koje je iselio kop Kolubara.
50.000 ljudi, a 3.000 besnih najnovijih vozila, kao Monte Karlo.
Danas vidim novi 5GT crni, vlasnik 83. god, cepa gume
@Enough
Ako ćemo tako, idi preko leta na bugarsko primorje da vidiš šta tamo voze njihovi tajkuni. Posle toga, ni Sajam u Frankfurtu ti neće biti posebno privlačan.
@Dikh tu kava
Mala šala. :)
deki,kako ti se svidja 5gt?mrcina je opasna.mislim da je na autoputu na nivou 7ice.ko ladja.
MV
Rade ljudi posao, a nisu krimosi, bar ne da ja znam. Greota da se ne ugodi sebi, ako se već može. Inače je prvi izbor bio CLS, pa se nekako došlo do 520 D, preko A6. Zanimljiv sled. Ja lično ako bih već raspolagao velikim parama, uzeo bih nekog potentnijeg benzinca. Mada, u ovoj klasi, bilo koji da se uzme od "velike trojke", teško da može da se pogreši
Лазаревац
Иста прича као на Монтенегро приморју златне 2007-2008!!
Продали Русима кршеве и онда нашироко...
Сад дошло време продају некретнине по БГ-у да би финансирали некретнине по Црној Гори. Џипове по 5ооо кубика су одавно заменили мањим а добар део их се вратио старом добром пешачењу.
Ал док су терали...терали су!! :)
могу да замислим какав је ... ко није имао прилике да проба 530д је закинут за једно феноменално искуство, вероватно, за нормалног човека најкомплетније возило које се нуди, чак ми и оних сома јура за регистрацију изгледало смислено... ако бих га опет куповао, узео бих икс драјв ... само кад видим еволуцију организације ентеријера у односу на е60 останем без речи
Imam 320d, i skroz je OK, ali jednom sam se vozio u 330d i ostao bez teksta. Ko ima za registraciju - samo napred. ;)
Столе
Убедљиво највећа мана Бангетовој петици је минималистичка унутрашњост.
Актуелна је сасвим скроз потпуно друга прича. :)
@Гагиба 03 Sep 2013, 21:59
јесте била минималистичка... ал тек у односу на ову нову ... не заборави да је прва имала екранче тамо где га возач стварно види (значи не око чланка ногу), а да не заклања пола шофершајбне :) ... за разлику од осталих, БМВ не подилази кичу у ентеријеру, па га ретко ко оцењује бруталним, откидајућим и екстра ;)
Столе
Ништа ако није екстра! ;))
Са екраном Бангетова унутрашњост јесте комплетнија и већ личи на ауто. Још се сећам утиска када сам је први пут видео ноћу, буквално сам био одушевљен. Ситуација се мало мења у основној варијанти али свеједно, то је сада већ давна прошлост...
Оно што је садашњост (слика горе) је сам макисмум премијума у смислу естетике, квалитета, функционалности и ергономије. Једино бих визуелно предност можда дао унутрашњости шестице...
BMW Šestica je auto više klase od BMW Petice, logično da ima bolju unutrašnjost.
Нема конкуренције. Ни по квалитету, ни по особинама, ни по продаји.