Kia Ceed na probi "Novosti"

Test - „Kija sid 1.6 GDI LX dinamik“, specijalna edicija posvećena Mundijalu. Benzinski agregat pokazao da se južnokorejska kompanija posvetila ekologiji
Brazilci bi posle ovog svetskog prvenstva trebalo da voze samo automobile sa sedam godina garancije. Nemački proizvođači ne nude toliku garanciju (iako su njihovi fudbaleri isporučili sedam komada „kariokama“), ali nudi „Kija“.
I pri tome je južnokorejski gigant napravio specijalnu ediciju svojih modela „world cup edition“, naravno u čast najvećeg planetarnog sportskog događaja ove godine.
Na našem testu imali smo jedan od ovih modela koji je naišao i na dobar odziv kupaca u Srbiji, verziju „kije sid“ sa benzinskim motorom 1.6 GDI i paketom opreme „LX dinamik“.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Novosti.rs
Klasična obmana sa ovim KIA testom, jedna u nizu... Ovo nije paket „LX Dinamik za samo 14.290“ kako piše u testu, jer se na slici jasno vidi da ima dvozonsku klimu, već to može biti samo uz opcionih 750 EUR-a ( „Opcioni paket Dimamic+“ ), a takvu klimu serijski ima i EX Style paket, za 15.340 ( ali on nije bio na testu )
@moron
a sto ti stalno kritikujes Kiju? Zar su ostali kao drugaciji? :)
Moje razumevanje je da je (inače, veoma agresivni ) marketing kije zasnovan na maksimalnom potcenjivanju zdravoga razuma.
@moron
Za razliku od Skode?
Kako ti padas lako pod razne uticaje... :)
Kia je jeftina samo kao base verzija. Posle je već druga priča.
I da kažem: slušajte Morona za cene i pakete opreme...
Tu mu nema ravnog u Evropi!
Skidam kapu.
Kia finansira garanciju skupim redovniom servisima. Svih 7 godina auto morate servisirati u ovlastenim servisima, da ne biste izgubili garanciju. Za tih 7 godina servisiranja, oni vam uzmu toliko para da biste za taj novac mogli u tih 7 godina nekoliko puta popraviti najskuplji kvar na autu.
A ako vam se desi neki ozbiljniji kvar, recice vam kako eto garancija vazi za sve drugo ali bas za taj vas kvar garancija ne vazi. Automatski menjac u Sorentu koji je crko posle 90.000 ne ulazi u garanciju (nece u rikverc je inace tipican kvar za KIU, tj. serijska greska). Popravka kod njih u KIA servisu kosta 1500€ a u cena servisu u Sopotu, u koji i oni sami salju menjac na popravku je 600€. E to vam je KIA a bogami i Hjundai, i njihova 7 godina garancija.
Sinbad
a ko kaze da moras da ides u ovlasceni servis? Vrlo lako se mozes odreci garancije ako mislis da je suvise duga ili skupa, zar ne?
Sinbad
I grešiš i ne grešiš. 200.000 km redovnog održavanja u ovlašćenom servisu za ceed te košta slično koliko i za oktaviju, hondu civic i sl. Razlike postoje, ali su skoro minorne i u bitnome zavisi da li godišnje prelaziš 10, 20 ...40 kkm ( pa i da li ćeš, recimo, na oktaviji 1.4 TSI ili 2.0 TDI na 200.000 km imati jedan ili dva "velika servisa", jer im je interval 180.000 km ili 5 godina, šta pre nastupi).
Npr, oko 200 eura je neka uobičajene cena zamene ulja i svih filtera za 1.6 CRDI, CDTI, DCI, TDI, I-DTEC ... Svećica za ceed-a 1.6 ili opelov 1.4 turbo košta 4 puta manje nego za civica 1,8, ali i traje 4 puta kraće (30/120kkm ), pa ti isto.
Jako je to smorna tema. Svi "ovlašćeni kolju", svako na svoj način (npr, u opelu ti jedan radni čas u servisu košta oko 39,5 eura).
Tako da kia nije najgora. Svi ovlašćeni su "najgori"
@ Carobnjak
Pa ako hoces da iskoristis 7 godina garancije koju reklamiraju moras da dozvolis da te deru na redovnom servisu.
@ moron
Redovan servis u garanciji u ovlastenom servisu za preskupi Peugeot 308 1,6 HDI je 12.000 din ili oko 110€. Isto to za Sorento 2,0 CRDI sa 7 godina garancije je 19.000 din. ili oko 180€. U Sorento ide litar ulja vise koje kosta 1000 din. a sve drugo je isto. Na svakom servisu ti uzmu 70€, pa ti racunaj koliko mogu da ti uzmu za 7 godina... malo poredim babe i zabe ali posto pezo vazi za auto kojem je skupo odrzavanje uporedio sam sa tim autom. inace ja vozim taj pezo, a u firmi imamo Sorenta.