Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet na probi "Politike"

Da ne bi izgubili deo tržišnog kolača perspektivnog segmenta krosovera, dizajneri iz „Ćentro stile” u Torinu pretvorili su šumadijsko dobro prodavano čedo u „SUV verziju”
Inženjeri u Torinu nikad ne sede skrštenih ruku. Morali su da ispraterastući segment gradskih krosovera čijom su prodajom bili iznenađeni čak i sami proizvođači širom sveta. Dok se čeka novi „500 iks” sa integralnim pogonom na sva četiri točka, popularnom venu „velikom fići” nakalemili su „of roud” atribute i tako je rođen „500 L treking”.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Politika.rs
Eto to prave Sumadinci. Navedite mi samo jednu fabriku u Srbiji koja joj moze stati uz rame po proizvodnji i izvozu.
B.M.
Ne prave 500L Šumadinci. Oni samo sklapaju i farbaju.
A uzgred, loš automobil...
Production at the Kragujevac (Serbia)
http://www.fiatpress.com/press/detail/11560
@carobnjak
Ima u toj klasi dva koja su jos bolja po meni
1.6 dci Renault
1.6 i-dtec Honda
Nemanja-honda bolja? Razvija max moment na 1800 ak se ne varam, dci mu djelomicno moze parirat, a jedini koji mu je barem malo blizu je 1.6 tdi. Definitivno najbolji motor u svojoj klasi, iz samo 105 ks 320 nm na 1500 okrtaja, nema boljeg
@NemanjaBB
Vozio si automobile sa sva tri motora, pa si zakljucio ili?
Uh, kako sam zaboravio, pa Opelov je najbolji, a i najiskusniji... :)))
carobnjak
Šalu na stranu, ali 500L je tanak auto. Enterijer, način sedenja, sedišta, ležanje, oblik vozila, benzinski motori.... sve ravno 0.
Po nameni, ovo bi bio sirotinjski auto, a po obliku i eksterijeru cilja čudne fensi grupe tipa LGBT itd. Naravno, jedno sa drugim ne ide, posebno jeftino sedenje i "čudno razmaženi kupci"...
Što se tiče dizela 1,6, u ovom fiatu ja ga nisima vozio.
A od svih malih dizeča 1,5 DCI o nove generacie 1,6 imaju najkultivisaniji razvoj snage, najelastičniji su.
roker
pa ni meni se ne svidja ali mislim da nije bas los kao sto smatras!
Uglavnom, nasmejani putujuci kofer! :)))
@Orlo
Samo 1.6 Fiatov.. Ono sto sam gledao testiranja. Ne gledam samo neka SS auta i ludila :)
Fiatov 1.6 dizel od 105 ks ima odličnu elastičnost:
- od 80-120 km/h u petoj 10.1 sec;
- od 80-120 km/h u šestoj 12.3 sec.
http://www.automobile-catalog.com/performance/2013/1830335/fiat_500l_1_6_multijet_ii_16v_105_active_longue.html
Mislim da to 1.5 dci od 110 ks ne može ni blizu toga, a za 1.6 dci ne znam ( ali on ima 130ks, pa i nije za poredjenje )
moron
Sve te stvari na papiru izgledaju drugačije nego u praksi. Moja ocena se svodi na testiranje 1:1. Kad bi gledao podatke o potrošnji i karakteristikama motora, retko bi se složilo sa stvarnosti. Posebno Ford, Hjundaji...
carobnjak
Obično karikiram stvari, 500L nije za baciti, recimo da mi ga neko pokloni naravno ja bi ga prodao - odmah :)) Ne bi ga bacio :)) Šalu na stranu, ali radije bi vozio Grande punto u svakom slučaju.
Fino je to neko rekao "500L - nasmejani putujući kofer". Taj je baš znao znanje :)))
Srafeno, nije lepeno... :)
Tako hvale 500L menadjeri prodaje...
@B.M
Rekose ovi iz PR Fiat-a i da im je sadasnja prodaja 100.000 Alfi, a podatak kaze da prodaju dosta manje... 72k komada... kako im verovati posle toga? ;)
Roker
Ono što ne valja "na papiru", ne može da valja ni "u praksi", a fiatov 1.6 dizel u 500 L ima dobre predispozicije "na papiru.
Većinu ostalih stvari koje si naveo kao mane fiata 500 L, prihvatam bez ikakve "rezerve". Tužna istina.
carobnjak
Fiatov 1.6 dizel zaista ima odlična medjuubrzanja, "na papiru" u šestoj brzini od 80-120 km/h je značajno elastičniji nego 1.6 BlueHDI u novom 308 SW
http://www.peugeot.si/media/deliacms/media/54/5461-086599.pdf
moron
Ovaj 1,6 mjet nisam probao, njega nisam ni komentarisao iz tog razloga. Ne sumnjam da je dobar.
Ono što 1,5 DCI daje ispod 1800rpm, ja nisam slično video na malim CR motorima. To je nešto što meni jako bitno. Ima motora sa kojima je teško krenuti na usponu, u blatu.
snegu. Zapališ lamelu.
Nije Mercedes slučajno izabrao DCI...