home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kada je 1988. godine prvi put predstavljena javnosti, “suzuki vitara” je izazvala i pravu malu revoluciju na automobilskom tržištu. Začet je takozvani SUV koncept (sport utility vehicle - sportskih vozila za uživanje), a “gradski terenci” sposobni da vam priušte udobnu ali i nezaboravnu “ofroud” avanturu postali su jedan od najprodavanijih segmenata na auto-tržištu.

Tokom vremena, “suzuki vitara” je evoluirala kroz promene u veličini, tehnologiji i nameni. “Suzuki SUV” dizajn prepoznatljiv je na prvi pogled. Izgled “vitare” je snažan, s kompaktnim dimenzijama koje zadovoljavaju potrebe savremenog korisnika. Efikasni, snažni motori, veliki točkovi, visok klirens, najsavremeniji pogon na sva četiri točka - ALLGRIP, i najnaprednija tehnologija komfora i bezbednosti predstavljaju kamen temeljac uspešnosti “vitare” na tržištu.

Zahvaljujući generalnom uvozniku i distributeru “Suzukija” za Srbiju, kompaniji “Evrosumar”, na našem višednevnom testu imali smo dvobojnu “vitaru 1.6 4VD MT elegans”, koja nas je uverila da nije slučajno među najprodavanijim i najtraženijim SUV vozilima na tržištu.

Kompletan članak možete pročitati na sajtu Novosti.rs



čitanja : 1607



Komentari

"Prosečna potrošnja je 5,3 litra benzina na 100 km, što, uz rezervoar od 47 litara, daje sjajnu autonomiju".
Šanse nema ni za 2WD, a ne 4WD. Ovaj motor je i inače jako žedan (i u SX4 2WD), o čemu je X puta bilo negativnih komentara.

Autor moron 04 Dec 2015, 10:46

moron
Ma to je kad ga bace iz aviona. :)
Ne može toliko ni dizel da troši, tj možda bi mogao na otvorenom da se približi toj cifri uz "puž" vožnju.

Autor MB 04 Dec 2015, 11:32

Pokušavam da se setim kad je tačno umrlo objektivno auto-novinarstvo. Ovo je već toliko degutantno, da sam se sasvim navikao na "PR testove".
Glede potrošnje, dobre, stare Novosti, kod njih je vazda svaki auto "u realnim uslovima" trošio manje nego u laboratoriji..

Autor Priapus 04 Dec 2015, 14:05

Kao i sve ostalo, hiper produkcija i hiper rast medija su narušili onaj stari auto entuzijazam...
Ranije je bilo nekoliko jakih kuća i medija, većinom objektivnih.
Sada ih ima na stotine, YT je krcat auto kanalima. I to sve klinci uglavnom, tek položili a već sve znaju.
Skoro čitah jednoga, kaže kako je mnogo pametnije za početnka da kupi S klasu iz 2000-ih nego li neki nov plastikaner? O.o Samo jedan od primera...
Poz

Autor Raziel 04 Dec 2015, 19:32