home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Priča o „Hjundaiju“ na srpskom tržištu u poslednjih godinu ipo je bila kao vožnja rolerkousterom. Naime, jedan od najpopularnijih brendova kod nas je u prvih devet meseci ove godine prodao tek nešto više od 200 automobila, što je, u poređenju, tek deseti deo rezultata iz 2013. godine. Došlo je i do promene distributera tako da sada o korejskoj proizvođaču u Srbiji brine kompanija „Adrijatik motors“.

Okosnicu prodaje „Hjundaija“ čine nova generacija „tusona“ i redizajnirani „i30“ kao i „santa fe“ koji smo imali priliku da testiramo.

Automobil je u odnosu na prethodnu generaciju ozbiljno narastao sa 4,5 metara na 4,69 metara koliko je dužina aktuelnog „santa fea“, nedavno blago redizajniranog tek toliko da se na polovini životnog veka modela zadrži korak sa konkurencijom. Mada, što se dizajna tiče, promene i nisu bile potrebne jer „Hjundaijev“ SUV ostavlja utisak dinamičnog i modernog automobila. Zadržana je prepoznatljiva heksagonalna maska hladnjaka, sada sa tri horizontalne lajsne, umesto sa četiri na modelu pre redizajna.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs



čitanja : 1332



Komentari

Po mom razumevanju, dosta mršav tekst da bi mogao da se zove test..

Autor Priapus 10 Dec 2015, 12:05

Definitivno preskup, pre bih uzeo nov Nissan X-trail sa 1.6dci motorom i 4wd u odličnoj opremi (panorama, navigacija itd) za manje od 32k evra.

Ovaj Santa Fe sa cenom ulazi u premijum klasu, a nije premijum proizvođač.

Iskreno ne vidim kako opravdavaju veliku cenovnu razliku u odnosu na Tuscona, koji je tek malo manji...

Autor Miki 10 Dec 2015, 19:08