Volkswagen Golf Van na probi "Kurira"

Uvoznik „Folksvagena“ za Srbiju ponudio je „golf 7“ u van verziji. Reč je o prerađenom serijskom modelu koji nema zadnja sedišta, a umesto njih je ugrađena platforma za teret.
Time je dobijen veoma solidan koristan prostor od gotovo tri kubna metra, u koji se može smestiti teret dužine od dva metra, uz nosivost od čak 600 kilograma. Uz to, ima odličnu cenu od oko 11.200 evra bez PDV.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Kurir.rs
Ko jos kupuje Golfa u Van izdanju?
Velika je steta da takav premijum (makar i lazni) nosi kutije i gajbice...
Skoro se vozih u 7-ci 1,6 tdi i daleko bolji utisak mi je ostavila od 6-ce koja mi bi lenja i troma.
7-ca je pun pogodak, jedini VW koji zlata vredi je Golf. :)
MB
Gledao sam krive obrtnog momenta i snage za "sadašnji" 1,6 TDI i onaj "pre".
Nebo i zemlja.
moron
Vidim da su ga puno bolje "uštelovali", 6-ca mi bi ko mrtav konj maltene, 7-ca baš lepo ide, skoro kao da je 1,9.
Nisam pristalica zamene 1,9 za 1,6, medjutim ovaj u 7-ci bi svario.
Potrošnja je skromna, 6,2 na bordu gradske i to ne maženja.
Start stop uključen, mada bi meni bio ugašen stalno.
Mislim da mnogo više haba delove nego što štedi goriva.
Pogotovo sad zimski uslovi, potrošači, a auto ne radi. Ok kad se stoji malo duže da ga gasi, ali svaki čas, to mi je bzv.
MB
Mislim na onom sajtu auto-katalog (ili kako) imaju ti grafikoni. I ako se sećam nekog novijeg A3 sa tim motorom, na svega oko 1.000 ili 1.500 rpm, "novi" 1.6 TDI ima veći obrtni moment i od 1,6 MJ ( mada je odnos maksimalnih momenata jasan 250:320Nm).
moron
Nisam gledao, ako imas poredjenje stari 1,6 i novi, turi link.
Ali sam osetio jasnu razliku u odnosu na stari u 6-ci.
Lepo ide, lepo vuce, sasvim dovoljno za Golfa i normalnu voznju.
Ima drugar iz ulice, bas taj sa 1.6 tdi, ima 5 brzina. Potrosnja mizerna.
Inace, cekam AMS sertifikat i da registrujem jedan 1.4 hdi, kupio sam ga od kume koja ga je kupila sa 10 hiljada. Potrosnja do 5.5 po gradu :) upaljac
Nbb
Da i ova je 5 brzina.
Sa crvenkapom se ladno vozis po gradu, na otvorenom manje.
Sta kaze on, koliko njemu trosi prosecno po gradu i otvoreno ?
MB
Evo ga link do grafikona snage i momenta za 1,6 TDI sa 105 ks iz 2013. u A3
http://www.automobile-catalog.com/curve/2013/1960730/audi_a3_limousine_sedan_1_6_tdi_105.html
A, evo ga za verziju iz 2010.
http://www.automobile-catalog.com/curve/2010/1186895/audi_a3_1_6_tdi_105.html
Na 1.000 rpm ( skoro "na leru" ) jedan ima oko 215 Nm, a drugi 175 Nm. I logično da različito "povlače" iz nižih obrtaja.
MB
Oko 6 po gradu svakodnevne voznje, ali pravih 6. Po Ibarskoj 4-4.5 normalne voznje
Prezadovoljan je. Mladji je vozac u pitanju, ali su i njegovi zadovoljni
moron
Hvala, nije te mrzelo. :)
Vidi se razlika.
Nbb
Na ovom 6,2 i to ostre voznje.
Zaista mali potrosac i odlican auto.
7-ca je za 10-tku. :)
1,6 TDI po gradu "oštre vožnje" troši 6,2?
Svaka im čast kako su to odradili. Samo "na bordu" ili i "u naravi" :)
Za to "Po Ibarskoj 4-4.5 normalne voznje", to verujem, to nikakav problem nije za malog dizela.
moron
Nije divljanje, ali nije ni mazenje, moze se reci grad sa malo tezom nogom na gasu, tj pomalo forsiranja.
Ne znam da li je ponistavana km pa taj prosek "normalnog" grada nije jos podignut, ali vidis da i Nbb kaze da trosi 6 po gradu, ajde da kazemo normalne voznje.
Meni je 4-ka isla i ispod 6 po gradu, doduse davno to bese, pre 10 god, manje guzve.
7,4 mi je trosila kad se gazi, tako da je i 7-ca verovatno tu negde.
Sve u svemu, za oko crvenu se vozis sa Golfom tdi.
To mu dodje kao u USA da vozis nekog top benzinca koji trosi oko 25 lit, na isto se svede po ceni.
Izgledom, Golf je podsetnica 20 veka. 1,6 TDI je najgori od konkurencije. Benzinski motor ne umeju da naprave. Nije čudo što je VW puko ko oblanda.
Jel su ovi isli u osnovnu skolu??? TRI KUBNA METRA staje u prtljazni prostor??? To je 3000 litara, a njemu je zapremina 1200.
U Caddy staje tri kubna metra, u Golf trecina toga.
Da li se uskoro moze ocekivati i Lambo VAN za prevoz sekundarnih sirovina?
S@
U kom pogledu?
Auti koji imaju iste , motore,mjenjače,elektriku,elektroniku,vješanje,kočnice...
@Djordje
To samo moze da kaze neznalica. Svi koji su testirali potvrdjuju da je mnogo bolji auto, bolje se vozi, kvalitetniji kako okrenes. Za kraj, lepota i imidz plus na Audi strani.
To si dobro rekao , to može pričati samo neznalica.
Dosad što si napisao , iz ničega se ne može zaključiti zašto je A3 avion za Golfa?!
Komad kvalitetnije plastike , znak na haubi i drugačije podešen , ali u suštini isti ovjes svakako nisu referenca da bude avion za dotičnog , a koje se usput dobrano naplati...
Ti dječak kao da nisi čuo za marketing u potrošačkom društvu.
Ja kažem da svaka čast marketingu u Audiju , jer uspjevaju jednu te istu stvar uvaljati po većoj cijeni , a usput konzumenti se osjećaju dobro , kao da su kupili , što kaže kolega , avion.
Pa zar nije šupljak i peglanje majmuna , da npr. jedan A3 1.8TSI ima 40 evra skuplji redovan servis od Leona sa IDENTIČNIM motorom za koji su potrebni IDENTIČNI dijelovi i IDENTIČAN broj radnih sati u servisu???????