Škoda Octavia 2,0 TDI Elegance na testu Auto magazina

"Škoda oktavija" je auto koji je uvek bar za "broj" veća od konkurencije. Ubedljivo najviše prostora u kabini i prtljažniku uz najbolji inženjering i pristojne cene su stavke koje je već dve decenije čine jednom od najboljih kupovina
Škoda je redak primer gde kupci uvek dobijaju dosta više prostora u odnosu na prosek klase. “Rapid”, “oktavija” i “superb” su modeli koji uz oznaku segmenta kome pripadaju sadrže i ono “plus”. A to znači natrposečan prostor u kabini ali i u prtljažniku. Ovi modeli praktično zalaze u klasu iznad a to je nešto što danas retko koji proizvođač nudi. Ako se tome doda i jedinstvena Folksvagenova tehnologija, dobitak za kupca je još veći. Naravno, morale su da budu učinjene i određene uštede kako bi se obezbedila relativno niska cena ali, na svu sreću, one nisu prevelike.
Uvoznik Škode za Srbiju, Autočačak, već dve decenije se bori da obezbedi što nižu cenu kako bi modeli češkog proizvođača bili što pristupačniji našim kupcima. Iz tog razloga je “oktavija” jedna od najpovoljnijih kupovina kada se u obzir uzme cena, prostranost, dizajn i tehnika.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
"Najbolji inženjering, jedinstvena tehnologija..." Ljudi, je l' vi pišete o Škodi ili o Ferrariju LaFerrari? OK, Pretpostavljam da je test plaćen/naručen (naše auto novinarstvo je to...) ali gospodo iz Auto Magazina nemojte baš toliko da se blamirate sa tim superlativima. :)
Da li je "dobar auto" ne znam, znam da bih ga sa uživanjem kupio da mi takav treba, ali je svakako dobra investicija, budući na srpski racio ponuda -potražnja. Možda bi je samo trebalo uzeti u nekom bednijem paketu opreme, ionako se razlika između na početku više i manje plaćene verzije posle par godina praktično izgubi. Još samo kad bi Škoda počela da daje 5 god. garancije..
Odavno ne postoji 1,6 TDI sa 105 ks, koji se pominje u tekstu, već sa 110 ks. Još samo kada bi hteli da ga "upare" sa 6MT.
Kao kroz maglu, čini mi se da je opet malo poskupela u odnosu na vreme kada sam se "gledao". Tada je "moja nesudjenja" koštala 21.696, a sada je 22.116 ...
Inače, razlika izmedju srednjeg i poslednjeg paketa je oko 2.400-2.500, a kada biste uzimali pojedinačno sve te elemente kao opcije na srednji, bilo bi Vam potrebno oko 3.800 (ako se dobro sećam). Uz to, "naš" najviši paket ima kao standard i ksenone, dok su oni uz taj paket opcija u HR ili SLO, pri čemu su i bez toga tamo oktavije dosta skuplje nego kod nas.
Neko bi rekao da je tokod nas - "dobra kupnja".
RS je sasvim pristojno poziicinoran Prakticno Golf u celokupnoj opremi, jos veci, i sa normalnim zadnjim oslanjanjem a za cenu nekog srednjeg paketa sa istim motorom u Golfu.. I sto se vise ide kroz pakete to je jeftiniji u odnosu na Golf(sto je neuobicajeno).)
@moron. Pogledaj RS, ne znam samo da li kod nas dolazi sa navigacijom kao standardom, ili se doplacuje. Moj drug je vozi, cak je uspeo i da se slupa(mada samo branik manje-vise) i nema nikakvih problema.