Vrele Gume test: Kia Sorento 3 2.2 CRDi Automatic EX Exclusive

Novi Sorento evidentno je napredovo na svim poljima, našavši se tako u "nebranom grožđu", između premijum segmenta i "generalista" znatno pristupačnije cene
Iako običaj nalaže da o cenama pričamo na kraju utisaka, ovoga puta stavićemo je u prvi plan. Razlog je jednostavan, zbog 55.990 evra (sa uračunatim promotivnim popustom od 4.000 evra), koliko košta najskuplja verzija (vožena), mnogi će verovatno odustati od kupovine, ukoliko ne i od čitanja ovog teksta... No u suštini sve i nije tako crno, štaviše, Sorento je napravio veliki korak ka prestižnim 4x4, tipa BMW X5, Jeep Grand Cherokee, Volvo XC 90, VW Touareg..., kako spoljašnjim dimenzijama, tako i unutrašnjom prezentacijom. Uostalom, u ponudi su i jeftinije verzije, Sorento se može dobiti počevši od 38.000 evra, ali samo uz benzinski motor i sa pogonom na prednje točkove. Sa druge strane, nešto manji predstavnici "generalisti", tj. prevashodno japanski konkurenti tipa Nissan X-Trail, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander.., podjednako su performantni i znatno jeftiniji, tako da se Sorento našao neprijatno uglavljen između dva segmenta.
Nimalo lagodna pozicija, jer u nedostatku prestiža koji poseduju premijum predstavnici, za pretpostaviti je da će biti ignorisan od strane imućne klijentele, kao i srednjeg staleža, kome je navedena suma previsoka. Ovo se pre svega odnosi na evropske kupce, jer je Sorento prevashodno namenjen za tržište SAD i u Azije, gde je uostalom znatno poznatiji i traženiji, pa na kraju i jeftiniji!
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs