Nissan Qashqai 1,6 dCi Tekna na probi Auto magazina

Nisan je jedan od prvih proizvođača na svetu koji je napravio krosover model, "kaškai". Mnogo godina predstavljao je meru za sve ostale proizvođače i odlično se prodavao. Da li će druga generacija uspeti da nastavi stopama slavnog pretka?
Na test u našu redakciju je stigao “kaškai” u varijanti sa pogonom na prednjim točkovima i 1,6 dCi motorom od 130 konjskih snaga i najbogatijim “tekna” paketom opreme koja je oplemenjena dodatkom dva paketa.
Za one koji se pitaju koja je poenta jednog ovakvog krosovera, odmah ćemo odgovoriti – prestiž, osećaj moći, visok položaj sedenja, dobra preglednost i specifična vrsta komfora. Uz to, Nisan vam daje i veoma bogatu opremu i umerenu potrošnju. To su stavke koje privlači najveći broj kupaca spremnih da odvoje malo više novca u odnosu na cenu prosečnog automobila C segmenta. Kvalitet izrade je na visokom nivou, uz nekoliko izuzetaka. Svi elementi u kabini su vrlo dobro napravljeni i uklopljeni.
Ipak nakon tridesetak hiljada pređenih kilometara koliko je imao testirani auto, počeli su da se javljaju “cvrčci” prilikom vožnje po neravnom. Sedišta su prilično su mekana i dobro profilisana sa izraženim bočnim potporama.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Sve lepo, ali 31k evra zaista nije malo... Možda bih se pre odlučio za CX-5 benzinca u srednjoj i sasvim solidnoj opremi za 7-8k manje para.
Miki
"Grešiš dušu" dvostruko :) Porediš cenu nissan dizela sa mazdom benzincem, cenu najbolje opremljenog nissana, sa baznom mazdom ( jer razlika od 7-8.000 eura vodi samo do bazne mazde CX-5). Da ne kažemo da je bazni kaškaji dci od 130 ks jeftiniji od bazne mazde CX-5 benzin :)
Mazda Challenge 2WD je 25.190, dok samo 1.000 eura više košta kaškaji 360 Plus (pretposlednji paket) koji uključuje i panoramu. Kod mazde, šiber (samo šiber) može kao opcija tek uz Revolution (koji i kao benzinac "prebacuje" 30.000).
Za mene, kaškaji je neuporedivo bolji izbor.
Vrlo zanimljiva opservacija. Jako izražena subjektivna nota testera, što meni lično izuzetno prija, da ne kažem da apsolutno obožavam subjektivnost, prosto tera na razmišljanje u zadatom smeru, a čak i nije u funkciji "šlihtanja" dilerima. Objektivnost neka ostane za npr. City magazine, ili slično, ovde čovek naprosto mora da se izrazi. Naravno, i subjektivan i "objektivan" pristup su mačevi sa 2 oštrice, svaki ima i pozitivne i negativne strane, ali kako ja mislim da je objektivnost ustvari imaginacija, ovaj pristup mi savršeno leži, nekako je pošteniji. Nije baš Klarksonovski subjektivno, ali sasvim ok da zainteresuje. Samo uporedite sa "testom" Vitare par tekstova iznad, sve će biti jasno..
Inače mi se čini da bi Kadjar mogao mnogo više da mi se svidi od starijeg brata. Čak ću možda i na test vožnju, kad malo "ojuži"..
Moron,kakve veze ima qashqai sa cx5.Samo u duzini je razlika preko 20cm.Mazda je pristojan,prostran porodicni SUV,qashqai sasvim druga prica.A o svemu ostalom ne bih da komentarisem,svako kupuje ono sto smatra da mu je potrebno.
Da li neko zna kada izlasi restyle ovog modela, vec je usao u trecu godinu?
mishell
Spoljne dimenzija nisu uvek garant komfora unutra i tu ti je najbolji dokaz recimo upravo prethodna trojka sedan (duga 4,6 metara, a pozadi mesta ni za leka, više mesta imaš u (skoro) svakom HB-u tog doba, koji je kraći i 30-ak cm).
Mazda CX-5 nije duža "preko 20 cm" od kaškajija (kakokažeš), ali ima nesporno veći Wb od kaškajija (za oko 6-7 cm) i zaista ima više mesta na zadnjoj klupi. I tu je kraj njenih prednosti (za mene).
Izmedju benzinca 2.0 (sa 210Nm, ako se ne varam) i slabijeg dizela 1,6 (sa 320 Nm), velika je razlika u praksi. Na strani DCI-a su medju ubrzanja i daleko manja potrošnja. I sve to za skoro iste pare u nabavci.
Osim, naravno, ako ne misliš na mazdin 2,2 dizel, koji je u nabavci i skuplji od 1,6 DCI, a razliku u ceni registracije da i ne pominjem.
Konačno, tu je pitanje dizajna, a "lepota je u oku posmatrača" ( što bi neko rekao ) i oko toga ne treba tupiti zube.
Ah, da, umalo da zaboravim, dok sam bio dete, imali smo u porodici mazdu (model 1800) i lepo je izgledala dok je imala sačuvanu formu, dok je korozija nije izjela:
http://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/235/2015/03/Mazda-4-a-mazda-classic-1966.jpg