Toyota RAV4 2.0 Valvematic AWD Multidrive S na testu Auto magazin portala

Toyota RAV4 četvrte generacije veoma je čest gost na našim ulicama, tako da je nije potrebno posebno predstavljati. Zato smo je isprobali u zanimljivoj kombinaciji pogona sa benzinskim 2-litarskim motorom, automatizovanim kontinualnim menjačem i sistemom pogona na sve točkove. Naši utisci su iznad očekivanja.
O dizajnu nemamo puno toga da kažemo, osim da automobil i dalje izgleda sveže na putu i privlači znatiželjne poglede. Odmah ćemo preći na tehniku, odnosno kombinaciju benzinskog motora, kontinualnog menjača i 4x4 pogona.
2.0 Valvematic AWD Active
Do sada na Automagazin.rs nismo imali priliku da testiramo benzinski RAV4 sa kontinualnim menjačem i pogonom na sve točkove. Velika potražnja evropskog tržišta za dizel motorima, odrazila se i na ponudu motora za Toyotu RAV4. Oni koji preferiraju benzinski pogon, imaju samo jednu mogućnost, a to je 4-cilindarski motor zapremine 2.0 litra sa sistemom razvoda ventila Valvematic. Agregat može biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatizovanim bestepenim menjačem Multidrive S. Maksimalna snaga motora iznosi 111 kW pri 6.200 o/min, a maksimalni obrtni moment dostiže maksimalnu vrednost od 195 Nm pri 4.000 o/min.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs