home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna verzija “sida” je već nekoliko godina na tržištu i dobro je poznata domaćem kupcu, nedavno je ovaj model doživeo i blagi redizajn tako da je potpuno spreman za drugo poluvreme tržišne utakmice u segmentu koji je jedan od najzamršenijih. Bar kad je Evropa u pitanju.

Na današnjem testu imamo zanimljivu kombinaciju motora i opreme. Ispod ove vatreno crvene karoserije (zvanično ime joj je “trek red”) krije se mali trocilindrični turbo motor od 1.000 kubika i 120 konjskih snaga.

Znamo da sad verovatno polovina čitalaca kreće da mrlja – proklet bio taj “daunsajzing” gde može motor od jednog litra da nosi ovoliki auto, pa to ne može da ide nikako, troši ko “moskvič” i verovatno će se raspasti posle 20.000 kilometara.

Posle samo nekoliko stotina metara test vožnje, sve ove predrasude pale su u vodu. Već nakon izlaska sa parkinga videli smo da “mali” voli da se vrti. Veoma brzo prima gas, a zahvaljujući sportskom izduvu koji ide uz “GT lajn” opremu, pomislili smo da je ispod haube smešteno duplo više cilindara.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1195



Komentari

Nagradno pitanje svih pitanja: EUR 19.000 sa ili bez "džokera"? Po cenovniku deluje kao da je bez. U kom slučaju je malo mnogo. Pohvala za sva 4 automatska podizača. Čak je negde u Auto Bildu svojevremeno bio test buke 9-10 vozila iz ovog segmenta, i koliko se sećam ceed je pobedio kao generalno najtiši. Ovaj motor bi mogao da bude najbolji tester 7-godišnje garancije. Osim ako zbog istog ne izmene garanciju..
Sa nekom "normalnijom" cenom (kome pobogu treba "GT Line" oprema..?!? Renault, javi se..?), i ko nema problem sa 3 cilindra, reklo bi se vrlo solidan izbor.. Naravno, pod dodatnim uslovom da kupac prethodno ne izdahne u ratu sa džokerima.

Autor Priapus 01 Feb 2016, 16:45

Po mom računu, ovaj sa testa košta 23.710. Minus "džokeri". Znači, svakako dosta preko 20.000 :)

Autor moron 01 Feb 2016, 17:12

Nije problem dovnsajzing vec je problem sto Kia ni na obicnim, atmosferskim, motorima ne ume da resi problem prekomerna potroznje ulja.

Dovsajzingom se ovaj problem moze samo povecati.

Zbog sedmogodisnje garancije ozbiljno preti opasnost da se, iovako skromna, servisna mreza raspadne.

Autor vojvoda 01 Feb 2016, 23:09