home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sa Mazdom 2 smo već imali priliku da se družimo na njenoj međunarodnoj prezentaciji, ali pravom testu smo je podvrgli tek nedavno, a gde drugo, nego na zakrčenim i razrovanim ulicama Beograda

Kada su u pitanju japanski proizvođači, najatraktivnije automobile, sa najviše sportskog karaktera, trenutno proizvodi Mazda. Sve modele odlikuje atraktivna forma karoserije, a to se odnosi i na malenu Mazdu 2. Prva generacija kompaktnog modela iz Hirošime je bila kreirana kao prostran porodični “mikro van”, druga generacija već je bila sportski orijentisana, a sada aktuelnu treću, pored sportskog šarma, odlikuje i vrhunska opremljenost, koja ovom automobilu daje prizvuk premijum segmenta.

Ta kombinacija sportskog i premijum karaktera je nekako najprimetnija na prednjem delu automobila. Maska hladnjaka je veoma agresivno stilizovana, slično kao na sportskim kupeima, a masivna hromirana lajsna je nešto na šta svakako nismo navikli kada je B segment u pitanju. Svetlosne grupe takođe odišu premijum karakterom, sa prelepim “potpisima” u vidu zaobljenog niza LED dioda, što ovom automobilu i tokom dnevne, a posebno noćne vožnje, daje prepoznatljiv izgled.

Treća generacija “dvojke” je u odnosu na prethodnika porasla za 20 milimetara, do ne baš zanemarljivih 1.495 milimetara. I pored pozamašne visine automobila dugog svega četiri metra, dizajneri su uspeli da izvuku prilično atraktivnu bočnu liniju koja odiše kupeovskim karakterom, a opštem utisku doprinose i prelepo stilizovani aluminijumski točkovi. Dinamičnoj formi doprinosi i međuosovinsko rastojanje od čak 2.750 milimetara, što je povećanje od osam centimetara u odnosu na odlazeći model.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 984



Komentari

Meni je Mazda 2 auto za samce ili za zene kao drugi automobil. Jako teako može u Srbiji odigrati ulogu osnovnog automobila, enterijer je prelep u skupljim verzijama, oprenljenost odlicna,ali meni je ovo najruznija mazda, pogotovu spreda, sto me znavi da je ruzna, ali nije wow kao cx3,6 i slicno

Autor H4SS4N 15 Feb 2016, 12:51

H4SS4N
kako kad sve imaju isti prednji deo?

Mazda postala premijum, L-XL-XXL... :)

Autor carobnjak 15 Feb 2016, 13:00

Pa da ali njoj onolika maska dodje kao brnjica a sestici i dzipovima kao sjajni zubi, predumenzionirana mi je maska. I Mazda po dizajnu jeste premijum, niki ne daje tolkko kvalitetnog dizajna za tako malo par

Autor H4SS4N 15 Feb 2016, 16:13

H4SS4N
sta znaci kvalitetan dizajn?
Zar to nije subjektivna kategorija?

Autor carobnjak 15 Feb 2016, 17:07

Treća generacija “dvojke” je u odnosu na prethodnika porasla ...međuosovinsko rastojanje od čak 2.750 milimetara"

Koji moron je ovo pisao :)
Pa, toliki Wb ima mazda šestica karavan !!!

Autor moron 16 Feb 2016, 22:19