home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O petoj generaciji Renaultovog porodičnog modela Espace smo već pisali... Svima je odavno već poznato da je karakter ovog automobila značajno promenjen, odnosno da je od čistokrvnog monovolumena transformisan u krosover, te smo ovaj put pokušali da utvrdimo kako se to odražava na njegovu upotrebljivost tokom dužih vožnji

Renault Espace je decenijama bio logičan izbor za vozače kojima su prostranost i udobnost primarni kvaliteti prilikom izbora vozila. Ovaj veliki monovolumen je kroz četiri generacije postavljao standarde u mnogim aspektima kada je ova klasa u pitanju. Udobnost se kod svih Renaultovih automobila podrazumeva već decenijama, a u poslednjoj, donedavno aktuelnoj verziji, koja je imala desetogodišnji staž, jedna od vrlina bila je i vrhunska bezbednost.

Svi navedeni kvaliteti podrazumevaju se i kod pete generacije Espace, a jedino što se dovodi u pitanje jeste prostranost… Naime, sve veća potražnja za krosoverima, uz istovremeni pad prodaje monovolumena, imao je logičan uticaj i na sudbinu ovog Renaultovog modela, tako da je on dobio nešto veći klirens, kao i nižu liniju krova. U najkraćem, ovaj model više nije “minibus”, što je važilo za prethodnike, a koliko se to odražava na njegovu praktičnost i upotrebljivost u realnim uslovima, pokušali smo da saznamo tokom višednevnog testa i nekoliko celodnevnih putovanja po Srbiji.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 1031



Komentari

Ioako kažu da vreme leči sve, ja do danas nisam svario "promenu forme" Espacea do koje je došlo sa novim modelom.
Taj "krosover fazon", značajno povećanje klirensa, uz smanjenje visine, mora da ima negativnog uticaja na komfor za putnike ( u odnosu na raniju MPV formu ), što se i pominje u ovom testu Topspeed-a ( kao i u još nekim testovima).
Medjutim, negde sam našao da je "tvrdnja Renaulta" da je u novom Espaceu za glave putnika "korisna visina" veća nego ranije i a iznosi 105/97/90 cm (prvi, drugi i treci red), a da je Espace IV imao 94/91/89 cm.
Očitao je "ugao merenja" ( i uopšte "način merenja" ) "majka svih PR manipulacija".

Autor moron 17 Feb 2016, 12:18