home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prostranost i performanse sada su njegova lična karta. Novi model kreće punim gasom

Digitalizacija je uvedena u kompaktnu klasu 1988. godine. Zeleni brojevi umesto analogne instrument table bio je stil kakav nije viđen do tada. To je bio „tipo“, koji je bez problema osvojio najprestižniju titulu evropskog automobila godine. Proizvodnja je trajala do 1995, i od tada se ništa nije dešavalo. Sve do sada!

„Fijat“ je oživeo legendu. „Tipo“ ulazi na velika vrata, a ne samo što je velik (dužina 454 cm) već je stilizovan, upravljiv, gabaritan, ali i moćan uz agregat sa testa. Pod haubom je 1,6 „multidžet“ sa 120 konjskih snaga. Deluje prosečno, međutim, vozaču je na raspolaganju 320 Nm momenta. „Tipo“ jednostavno leti kroz grad, jer svaki pritisak na pedalu gasa donosi trenutno ubrzanje. Performanse nisu nauštrb potrošnje, pa se u gradu lako pravi prosek manji od šest litara.

Za svaku pohvalu je mekano vešanje, koje odlično pegla rupe i neravnine, dok s druge strane stabilnost nije ugrožena. Komande su mekane, a „Fijat“ je naravno obezbedio i „siti“ mod, dok će sportski nastrojeni vozači zameriti na tome što elektronika ne daje sve povratne informacije sa asfalta.

Uz to što se veoma dobro ponaša po asfaltu, novi „tipo“ je veoma privlačan. Sve pohvale dizajnerima jer su podigli haubu, što je donelo vizuelnu robustnost. Zadnja svetla takođe su fazonirana, mada su mišljenja podeljena. Ono što je sigurno jeste to da pod ovom karoserijom ima mesta za petoro putnika i sav prtljag. Sve pohvale za prostranost, kao i gepek od 520 litara! Materijali u kabini su kvalitetni, a tek male površine su od jeftine plastike.

U toku je ponuda uz paket „oupening edišn“, koja sa 1,4 beznizcem košta 12.500 evra, mada za dizel s testa, uz jaku opremu, treba odvojiti ne tako malih 17.000 evra. Na kraju, nema mu se ništa ozbiljnije zameriti. Legenda se vratila!

Autor: Mladen Radulović

Preuzeto sa: Kurir.rs



čitanja : 2198



Komentari

Od pouzdanog izvora je info i mogu slobodno reći da će kod Tipa hatcha i SW-a definitvno biti opcija 7" UConnecta. U biti to je malo veće od dosadašnjeg najvećeg 6.5" kod FIAT-a i Alfe. I to koliko znam će svaka opcija od običnog radija (3" koji mislim nije u boji) preko većeg 5" do ovoga od 7" kod Tipa imati DAB (Digital Audio Broadcasting).

Autor travanj 22 Feb 2016, 14:00

Kakav opširan test ...

Nije "problem" (meni) onaj sadašnji 5" ekran ( u najvišem paketu), već "prazna plastika" oko njega (njena totalna nemaštovitost ("ravna ploha") i očigledna jeftinoća).
Sa 3" još nisam video uživo ( taj niži paket).

Autor moron 22 Feb 2016, 14:07

moron
sve najbitnije je receno, i sto je najbitnije istinito! :)

Autor carobnjak 22 Feb 2016, 14:09

A isto tako se za Giuliettu facelift očekuje, a ako budu zadržali rješenje kakvo je prikazano interno, drugačiji dizajn interijera nego do sada uz dosta bolje materijale.

Autor travanj 22 Feb 2016, 14:45

@ moron

Pa sa 7" i ne može biti onakva praznima.

U biti da ti skratim muke. Pogledaj kako je riješen 500X sa najvećim ekranom pa zamisli tako nešto slično u Tipu na tom mjestu.

Autor travanj 22 Feb 2016, 14:56

Tipo iz '88. prvi kompakt sa digitalnom instrument tablom? lol

Autor meganed 22 Feb 2016, 16:05

Autor travanj 22 Feb 2016, 14:56
Nije to samo do "veličine televizora". Ne može ni "panoramic TV" da prekrije onu celu dizajnersku prazninu, ni da promeni izgled/kvalitet plastike u toj "centralnoj zoni".
Ne znam da li su tu "pred očima" uštedeli samo "5" ili čak "6" eura, ali bolje da su to uštedeli negde gde se toliko ne vidi.

Autor moron 22 Feb 2016, 17:06

@ moron

Rekao sam ti, pogledaj kako je to kod 500X uklopljeno pa ćeš vidjet tj. dobit dojam kako će biti kod Tipa hatcha/SW-a.

Tu oko samog ekrana je po meni najveća praznina i mana Tipovog interijera.

Autor travanj 22 Feb 2016, 17:37

@moron Kod hatchbacka i SWa nece ekran infotainment sistema biti spojen sa instrumentima ispred vozaca, tako da nece biti doticne plohe. Kvalitet plastike je vrlo dobar svuda(meka plastika svuda osim na vratima). A sto se autora tice mogao je malo opsirnije da pise o Tipu, ipak je ovo neki 'test', a ne obicna vest.

Autor ALFISTA 22 Feb 2016, 22:54