Peugeot 2008 na probi "Novosti"

Krosover "Pežoa" model "2008" je mali, urbani terenac, skladno dizajniran, krcat modernom tehnologijom, ali i neponovljivim šarmom "lavića" spremnog da, uz maksimalnu bezbednost i komfor, putnicima pruži nezaboravno putovanje.
"Pežo" reklamirajući svoj adut u sve popularnijem segmentu automobila kaže da postoji pet razloga (svetlosni ambijent, park asistencija, "grip" kontrola, "stop-start" sistem i ekran na dodir) da izaberete "2008".
Posle test-vožnje u kojoj je naša ekipa imala priliku, da zahvaljujući ljubaznosti "Euroimpeksa", ekskluzivnog uvoznika "Pežoa" za Srbiju, isproba model sa benzinskim 1,2 motorom "pjur teh" sa 110 konjske snage, zaključili smo, jednoglasno da ima bar dvostruko više razloga za kupovinu ovog lepotana.
Ulazak u automobil je priča za sebe. Komanda tabla jednostavna, efektno sportski dizajnirana, uz mali obruč upravljača, atraktivno izvajane ručice menjača, parkirne kočnice, sa odlično uklopljenim i pregledni "tač-skrin" ekranom i sjajnim sedištima, pokazuje da se nalazite u automobilu na kojem se nije štedelo i koji su konstruisali znalci.
Kompletan članak proočitajte na sajtu Novosti.rs
Nevezano za ovaj model ali je zbog Pezoa:
Danas sam na pauzi blenuo jedno deset minuta u Peugeot 607 nekog taksiste. Bio je u metalik sivoj boji, poz zvuku bih rekao da je bio HDI. Tek stigao sa pranja i odmah su mi navrla secanja na period posle bombardovanja i onaj kanal KBM gde isli promotivni video snimci od Pezoa sa brdo modela (najvise koncept automobila). Jedan od tih priloga je bio i o tada tek predstavljenom modelu 607. Vozilu su se negde po Normandiji, cini mi se. I sad mi se cini da se secam delova tog filma.
Da skratim pricu...shvatio sam da mi je taj 607 sigurno jedna od najlepsih i najautenticnijih limuzina koje sam ikada video. Mozda zvuci pretenciozno ali nikada mi nista nije tako prijalo oku. Prednji deo je zaista lep ali prava magija pocinje od B stuba pa do gepeka gde je vrhunac mog odusevljenja. Nikada se nista slicno nije pojavilo pre i posle. Malo me i podseca na model 504 svojevremeno koji je bio toliko drugaciji od ostalih. Sad bih voleo da ga vozim pre svih novijih limuzina.
Eto, morao sam to da podelim i sad mi je lakse.
@UCS
Onda se sigurno secas i Paladine verzije?
Delim misljenje, i dan-danas mi je ovaj auto svez, linije mu izgledaju skladnije od vecine danasnjih automobila. Samo stara tehnika otkriva da se radi u autu koji je nastao u kasnim devedesetim.
Uz ovaj, jos jedan auto mi uvek tako privuce paznju - prva generacija CLS-a.
@W,
Kako ne, bio je u nekoj modro plavoj boji.
CLS prvi mi je upecatljiv ali nije lep po mojim standardima. Podseca me na one motive iz Dalijevih slika, otopljene satove. Nekako spljosten i razvucen.
2008 mi se nešto dosta "izlizao". Nikada mi se nije dopadala ta "klasa", a jedno vreme sam ga smatrao (u nekim varijantama) čak i "manje glupim" izborom od Captura, ali je to bilo samo dok se Captur u najjačoj dizel verziji nudio sa 90 ks i 5MT, a 2008 HDI sa 115 ks i 6MT. Sada već ne znam. Moguće da je Capture u najskupljoj verziji po nekim elementima bolje opremljen od 2008 Allure. Ali i dalje tu "klasu" nekako "ne podnosim". Osim kada bi se Capture zvao Clio i prodavao po ceni Clia, a 2008 nosio ime 208 i imao njegovu cenu.