Mazda CX-3 G120 Revolution na probi Auto magazina

Mali krosover modeli postaju sve popularniji u poslednjih godina, pa ponuda na tržištu raste. Ipak, broj mali krosovera nije veliki, pa je relativno lako odlučiti se za određeni autoobil prilikom kupovine. Poslednji model koji je ušao u klasu je "mazda CX-3" i suprotstavlja se "reno kapturu", "nisanu džuk" i "opel moki".
Kao što smo rekli, ponuda u segmentu još uvek nije previše bogata, a nabrojani autmobili su dobro diferencirani i praktično ne zalaze jedni drugima u krug kupaca. Mazda je jednostavna, luksuzna i elegantna, namenjena je kupcima koji ne zaziru od novih ideja i nesvakidašnji, smeo dizajn, ali i ljudima koji vole konzervativne stvari.
Novi krosover je nastao na mehaničkoj platformi “mazde 2”, odnosno automobila B segmenta. To znači da je međuosovinsko rastojanje od 2570 milimetara relativno skromno. Ipak, zahvaljujući robusnom dizajnu sa velikim prepustima, dužina karoserije od skoro 4,3 metra je primetno veća od “dvojke”. U stvari, automobil deluje mnogo veće u odnosu na stvarne dimenzije, pa ga na parkingu lako možete zameniti za veću “mazdu CX-5”.
Kada smo već kod dimenzija, dobra vest je da je kabina znatno veća u odnosu na onu u klasičnom hečbeku “mazda 2”. Zbog visoko postavljenih sedišta prostora za putnike na zadnjoj klupi ima kao u “mazdi 3”, s tim što je potrebno navići se na specifičan položaj tela. Sedišta nisu ekstremno visoka, kao kod nekih SUV modela, ali se ne sedi fino zavaljeno kao kod klasičnih “mazdi”.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com